Chování spotřebitelů při výběru mikro půjčky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Chování spotřebitelů při výběru mikro půjčky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Weberová, Dagmar
dc.contributor.author Vašíček, Jan
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:19Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:19Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42610
dc.description.abstract Tato bakalářská práce pojednává o chování spotřebitelů při nákupu mikro půjčky. Teoretická část definuje pojem mikro půjčka a nalézá teoretická východiska ke spotřebitelskému chování a k nákupnímu rozhodovacímu procesu. V rámci praktická části je realizován vlastní primární výzkum, složený z dotazníkového šetření a strukturovaných rozhovorů. Dotazníkové šetření mapuje chování spotřebitelů při nákupu mikro půjčky a strukturované rozhovory zjištěné chování vysvětlují a zasazují do kontextu. Výstupem práce je shrnutí a vyvození závěrů ze zjištěných informací a návrh edukační kampaně, která má za cíl v pozitivním smyslu ovlivnit chování spotřebitelů při výběru mikro půjčky.
dc.format 65 s. (76 445 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject spotřebitel cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject rozhodovací proces při nákupu cs
dc.subject mikro půjčka cs
dc.subject půjčka cs
dc.subject finanční služby cs
dc.subject consumer en
dc.subject customer en
dc.subject buying behavior en
dc.subject purchasing decision process en
dc.subject micro loan en
dc.subject loan en
dc.subject financial services en
dc.title Chování spotřebitelů při výběru mikro půjčky
dc.title.alternative Consumer Behaviour in the Process of Choosing a Micro Loan
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Juříková, Martina
dc.date.accepted 2018-05-24
dc.description.abstract-translated The thesis discusses the behavior of consumers when buying microloans. The theoretical part focuses on the concept of a microloan and looks for a theoretical basis for consumer behavior and purchasing decision process. The practical part describes the own research, composed of the questionnaire survey and structured interviews and demonstrates the results. The questionnaire survey maps consumer behavior when purchasing microloans and structured interviews help to understand the identified behavior and put all the information into context. The last part of the thesis consists of the summary, conclusion of the obtained information and a proposal of the educational campaign which aims to positively influence the behavior of consumers in the selection of microloans.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50560
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2018-04-20


Files in this item

Files Size Format View Description
vašíček_2018_dp.zip 2.877Mb Unknown View/Open None
vašíček_2018_op.doc 156Kb Unknown View/Open None
vašíček_2018_vp.docx 122.9Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account