Marketingová komunikace učiliště

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace učiliště

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Kubínová, Martina
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:22Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:22Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42658
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací středních odborných škol. Teoretická práce se zaměřuje na neziskové organizace, marketing a marketingovou komunikaci školy. Součástí praktické části je vymezení cílů práce a stanovení výzkumných otázek. V praktické části je použito kvalitativní šetření pomocí strukturovaného a polostrukturovaného rozhovoru se studenty prvního ročníku středních odborných učilišť, na které navazuje kvantitativní šetření za pomocí dotazníkového šetření a jeho vyhodnocení. Závěr bakalářské práce se věnuje vyhodnocení předem definovaných výzkumných otázek.
dc.format 61 s. 87180
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject neziskové organizace cs
dc.subject střední odborná škola cs
dc.subject učiliště cs
dc.subject škola cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject nonprofit organizations en
dc.subject secondary vocational schools en
dc.subject training institutions en
dc.subject schools en
dc.subject marketing en
dc.title Marketingová komunikace učiliště
dc.title.alternative Marketing Communication of a Vocational School
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šikl-Burešová, Eva
dc.date.accepted 2018-05-23
dc.description.abstract-translated This Bachelor's thesis deals with marketing communication of secondary vocational schools. The theoretical part is focused on nonprofit organizations, marketing and marketing communication of schools. The practical part contains objectives defining and the identification of research question. In the practical part is used structured and semi-structured interview with students of the first year of secondary vocational schools for qualitative survey, which is followed by quantitative survey. Quantitative survey use questionnaire construction and its evaluation. The conclusion of bachelor thesis deal with evaluation of predefined research question.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50545
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2018-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
kubínová_2018_dp.pdf 3.139Mb PDF View/Open None
kubínová_2018_op.doc 153Kb Unknown View/Open None
kubínová_2018_vp.doc 151.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account