Projekt marketingového strategického plánu Fakultní nemocnice u sv. Anny v Brně

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingového strategického plánu Fakultní nemocnice u sv. Anny v Brně

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Krajíček, Ondřej
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:22Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:22Z
dc.date.issued 2017-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42675
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na vytvoření marketingového strategického plánu Fakultní nemocnice u sv. Anny v Brně. V rámci řešení bylo použito analýz PESTLE, Porterova modelu, zhodnocení současného stavu marketingu nemocnice a SWOT analýzy. V práci byl navržen marketingový plán, zahrnující vylepšení současného marketingu a jeho potenciálu, a dále implementaci nových prvků, jako je vytvoření marketingového oddělení. Výsledky této práce umožňují aplikovat zlepšení v krátkodobém horizontu s přímým vidi-telným efektem a finančním ziskem, ale i vytvořit v dlouhodobém pojetí stabilní marketin-gové prostředí.
dc.format 106 s. Přílohy 13 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject zdravotnictví cs
dc.subject fakultní nemocnice cs
dc.subject analýza cs
dc.subject plán cs
dc.subject marketing en
dc.subject health service en
dc.subject university hospital en
dc.subject analysis en
dc.subject plan en
dc.title Projekt marketingového strategického plánu Fakultní nemocnice u sv. Anny v Brně
dc.title.alternative The Project of Strategic Marketing Plan at St. Anne's University Hospital Brno
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2018-05-22
dc.description.abstract-translated The diploma thesis is focused on creation of a marketing strategic plan for St. Anne's Uni-versity Hospital in Brno. The solution is based on PESTLE and SWOT analyses, Porter's model and the evaluation of the current marketing strategy. The thesis proposes a new marketing plan, which includes some improvements of the current marketing strategy and its potential, and the implementation of some new elements, such as the establishment of a marketing department. The results of the thesis enable the implementation of the improvements in the short term with a direct visible effect and financial gain, as well as the creation of stable marketing environment in the long term.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management ve zdravotnictví cs
dc.thesis.degree-discipline Health Services Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 45395
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2018-04-17


Files in this item

Files Size Format View Description
krajíček_2018_dp.pdf 8.423Mb PDF View/Open None
krajíček_2018_op.docx 29.90Kb Unknown View/Open None
krajíček_2018_vp.docx 24.46Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account