Krizová komunikace ve firmách

DSpace Repository

Language: English čeština 

Krizová komunikace ve firmách

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomaštík, Marek
dc.contributor.author Moravčíková, Michaela
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:34Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:34Z
dc.date.issued 2017-11-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42972
dc.description.abstract Bakalářská práce zpracovává téma krizové komunikace ve firmě, která se zabývá mystery shoppingem. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy vztahující se k problematice krizové komunikace a krizového managementu. Praktická část popisuje vybrané krizové situace v této firmě, při kterých je nezbytné využívat základní pravidla a principy krizové komunikace. Každá ukázka krizové situace je doplněna o analýzu, její hodnocení a vlastní doporučení pro zlepšení. Prvotním cílem bylo analyzovat krizovou komunikaci ve vybrané organizaci a rizika, která ji mohou ohrozit. Za přínos práce považuji praktické využití výsledků zjištěných pomocí několika analýz, kterými lze lépe ošetřit riziko vzniku krizové situace a předcházet tak dalším krizovým situacím a krizové komunikaci.
dc.format 129 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject firma cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject krize cs
dc.subject krizový scénář cs
dc.subject management cs
dc.subject riziko cs
dc.subject company en
dc.subject communication en
dc.subject crisis en
dc.subject crisis script en
dc.subject management en
dc.subject risk en
dc.title Krizová komunikace ve firmách
dc.title.alternative Crisis Communication in Companies
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Dokulil, Jiří
dc.date.accepted 2018-06-04
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with crisis communication in a mystery shopping company. The thesis is divided into theoretical part and practical part. The theoretical part explains the basic concepts related to crisis communication and crisis management. The practical part describes selected crisis situations in this company, where it is necessary to use basic rules and principles of crisis communication. Each case of the crisis situation is complemented by analysis, its evaluation and my own recommendations for improvement. The primary objective was to analyze crisis communication in a selected organization and the risks that may endanger it. For the benefit of my work, I consider the practical use of the results identified by several analysis, which can better eliminate the risk of a crisis situation and prevent further crisis situations and crisis communication.
dc.description.department Ústav krizového řízení
dc.thesis.degree-discipline Ovládání rizik cs
dc.thesis.degree-discipline Risk Control en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Procesní inženýrství cs
dc.thesis.degree-program Process engineering en
dc.identifier.stag 48113
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2018-05-15


Files in this item

Files Size Format View Description
moravčíková_2018_dp.pdf 4.747Mb PDF View/Open None
moravčíková_2018_op.pdf 327.7Kb PDF View/Open None
moravčíková_2018_vp.pdf 88.92Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account