Hodnotové orientace adolescentů v závislosti na typu školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Hodnotové orientace adolescentů v závislosti na typu školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Ernest, Barbara
dc.contributor.author Hlavačková, Hana
dc.date.accessioned 2010-07-15T17:24:05Z
dc.date.available 2012-05-23T23:00:21Z
dc.date.issued 2007-05-23
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4302
dc.description.abstract V této bakalářské práci se zabývám v teoretické části pojetím hodnotových orientací jednotlivých autorů a vývojem hodnotových orientací v průběhu ontogentického vývoje. Popisuji zde také období adolescnece s jeho charakteristickými zvláštnostmi. Dále jsem se zaměřila na mravní vývoj dospívajících a sociální faktory ovlivňující hodnotové orientace mládeže. V praktické části jsem provedla dotazníkové šetření, jehož cílem bylo zjistit, jaké jsou hodnotové orientace adolescentů navštěvujících dva různé typy středních škol. cs
dc.format 54 s., 4 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 867016 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 23.05.2012
dc.subject hodnota cs
dc.subject hodnotová orientace cs
dc.subject adolescence cs
dc.subject value en
dc.subject value orientation en
dc.subject adolescence en
dc.title Hodnotové orientace adolescentů v závislosti na typu školy cs
dc.title.alternative Dependence of the value orientation of adolescents upon the school type en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Švec, Vlastimil
dc.date.accepted 2007-06-26
dc.description.abstract-translated In the theoretical part of my bachelor's degree thesis, I deal with conception of each author's value orientation as well as with the development of value orientations in the course of the ontogenetic development. The adolescence period with its characteristic particular signs is described as well. Further I have aimed at the moral development of juveniles and the social factors which can influence the value orientations of the youth. In the practical part, I have carried out a questionnaire inquiry aiming at establishing the value orientations of adolescents attending two types of secondary schools. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 6661
dc.date.assigned 2007-02-23
utb.result.grade D
local.subject životní hodnoty cs
local.subject středoškolští studenti cs
local.subject odborná učiliště cs
local.subject střední školy cs
local.subject life values en
local.subject secondary school students en
local.subject vocational schools en
local.subject secondary schools en


Files in this item

Files Size Format View
hlavačková_2007_bp.pdfBlocked 846.6Kb PDF View/Open
hlavačková_2007_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open
hlavačková_2007_op.doc 56Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account