Motivace žáků při výuce anglického jazyka

DSpace Repository

Language: English čeština 

Motivace žáků při výuce anglického jazyka

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vízdal, František
dc.contributor.author Müller, Michaela
dc.date.accessioned 2010-07-15T17:26:35Z
dc.date.available 2010-07-15T17:26:35Z
dc.date.issued 2007-04-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4311
dc.description.abstract V mé práci se zabývám motivací žáků při výuce anglického jazyka. Kladu si za cíl vymezit základní terminologii motivace, jako jsou vnitřní a vnější motivace, odměny a tresty, interakce učitel-žák. Věnuji se problému vytvoření vnitřní motivace u žáků za použití vnitřních motivačních pravidel. Také jak dalece mohou vnější motivační činitelé ovlivnit motivaci žáků. Zaměřuji se na postoj učitele k žákům, jak vytvořit pozitivní vztah mezi učitelem a žákem. Teoretické poznatky jsem aplikovala v praxi. cs
dc.format 43 s. cs
dc.format.extent 293744 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Motivace cs
dc.subject motivace žáků cs
dc.subject vnitřní motivace cs
dc.subject vnější motivace cs
dc.subject pravidla vnitřní motivace cs
dc.subject interakce učitel-žák cs
dc.subject zóna nejbližšího vývoje cs
dc.subject Motivation en
dc.subject students' motivation en
dc.subject intrinsic and extrinsic motivation en
dc.subject the principles of intrisic motivation en
dc.subject teacher-student relationships en
dc.subject zone of proximal development en
dc.title Motivace žáků při výuce anglického jazyka cs
dc.title.alternative Students' motivation in the English classes en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Mazánková, Libuše
dc.date.accepted 2007-06-19
dc.description.abstract-translated I deal with students' motivation in the English lessons in my thesis. I aim at defining basic motivation terms, such as intrinsic and extrinsic motivation, extrinsic rewards and punishments, teacher-student relationships. I focus on developing students' intrinsic motivation by using the principles of intrinsic motivation. Also, how much extrinsic motivational orientations can influence students' motivation. What teacher-student relationships should be like and how to build positive relationships with students. I put into practice theoretic knowledge. en
dc.description.department Institut mezioborových studií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 1006206
dc.date.assigned 2006-04-30
utb.result.grade A
local.subject angličtina cs
local.subject jazyková výuka cs
local.subject English language en
local.subject language teaching and learning en


Files in this item

Files Size Format View
müller_2007_bp.pdf 286.8Kb PDF View/Open
müller_2007_vp.png 42.48Kb PNG image Thumbnail
müller_2007_op.png 46.33Kb PNG image Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account