Prostorový zvuk pro potřeby virtuální reality v audiovizuálních dílech

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Prostorový zvuk pro potřeby virtuální reality v audiovizuálních dílech

Show full item record

No preview available
Title: Prostorový zvuk pro potřeby virtuální reality v audiovizuálních dílech
Author: Kompas, Daniel
Advisor: Grečnár, Ján
Abstract: Práce je zaměřena především na trend 360° děl, který v audiovizuálním průmyslu v současnosti vzrůstá, ale lehce se dotýká i možné budoucí transformace ve virtuální realitu. Na tuto problematiku se dívá z hlediska mistra zvuku. Nejprve stručně shrnuje historii a vývoj prostorového 3D zvuku. Dále vysvětluje teoretické základy nejužívanějších metod, které jsou pro tento účel navrženy, včetně formátů či způsobů reprodukce. Nakonec se tématu věnuje z praktického hlediska a snaží se nastínit způsob, jak lze ke zvukové stránce těchto děl přistupovat, a to pomocí zkušeností zběhlých profesionálů, i autora práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/43391
Date: 2017-12-04
Availability: Bez omezení
Department: Ateliér Audiovize
Discipline: Audiovizuální tvorba - Zvuková skladba
Grade for thesis and defense: A 48690


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
kompas_2018_dp.pdf 3.773Mb PDF View/Open None
kompas_2018_op.pdf 78.67Kb PDF View/Open None
kompas_2018_vp.pdf 78.43Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account