Realizace crowdfundingového projektu v komunitní kavárně Cafe 21

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Realizace crowdfundingového projektu v komunitní kavárně Cafe 21

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kameníková, Blanka
dc.contributor.author Podolská, Eva
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:02:00Z
dc.date.available 2018-07-04T15:02:00Z
dc.date.issued 2017-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43655
dc.description.abstract Tato práce se zabývá crowdfundingem, crowdfundingovým projektem, analýzou crowdfundingových portálů a faktory, které ovlivňují efektivnost crowdfundingových kampaní. I když existuje více druhů crowdfundingu, praktická část této práce se zabývá pouze odměnovým crowdfundingem. V rámci této práce je provedena analýza faktorů, které ovlivňují investory v rámci přispívání do crowdfundingových projektů. Podle toho, co investoři považovali za důležité, je následně vypracovaný konkrétní crowdfundingový projekt pro komunitní kavárnu Cafe 21. Po realizaci crowdfundingového projektu bylo nutné tento projekt zhodnotit a vyhodnotit dopady na komunitní kavárnu Cafe 21.
dc.format 113 s. (183 785 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject crowdfunding cs
dc.subject projekt cs
dc.subject financování cs
dc.subject odměny cs
dc.subject marketing cs
dc.subject Crowdfunding en
dc.subject Project en
dc.subject Finance en
dc.subject Rewards en
dc.subject Marketing en
dc.title Realizace crowdfundingového projektu v komunitní kavárně Cafe 21
dc.title.alternative The Implementation of Crowdfunding Project in The Community Café Cafe 21
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Tomancová, Lucie
dc.date.accepted 2018-05-29
dc.description.abstract-translated This work deals with crowdfunding, crowdfunding project, analysis of crowdfunding portals and factors that influence the effectiveness of crowdfunding campaigns. Although there are several types of crowdfunding, this work is deals only with reward crowdfunding. In this theses, analyzes factors was done that influence investors in contributing to crowdfunding projects. Depending on what investors considered to be important it was realised a specific crowdfunding project for community café Cafe 21. It was necessary to evaluate this project and evaluate the impacts on community café Cafe 21 after the crowdfunding project was realized.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 49110
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2018-04-17


Files in this item

Files Size Format View Description
podolská_2018_dp.pdf 4.099Mb PDF View/Open None
podolská_2018_op.docx 23.89Kb Unknown View/Open None
podolská_2018_vp.docx 24.42Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account