Analýza postoje zákazníka k výrobkům s obsahem palmového oleje

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza postoje zákazníka k výrobkům s obsahem palmového oleje

Show full item record

No preview available
Title: Analýza postoje zákazníka k výrobkům s obsahem palmového oleje
Author: Holoubek, Jan
Advisor: Chovancová, Miloslava
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá postojem zákazníka k výrobkům s obsahem palmového oleje. Součástí práce je popis procesu rozhodování zákazníka. Je zde charakterizován zahraniční trh dané suroviny. Důležitou částí práce je popis vlivů a dopadů pěstování Palmy olejné na životní prostředí. Hlavní část práce se zabývá analyzováním zákazníka při výběru potravin obsahující palmový olej. V závěru jsou zhodnocena získaná data a navrženo doporučení na snížení spotřeby dané suroviny na českém trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/43696
Date: 2018-07-18
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: E 50690


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
holoubek_2018_dp.pdf 7.101Mb PDF View/Open None
holoubek_2018_op.docx 27.61Kb Unknown View/Open None
holoubek_2018_vp.docx 22.82Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account