Komunikační strategie Kreativního centra Fakulty multimediálních komunikací UTB ve Zlíně

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie Kreativního centra Fakulty multimediálních komunikací UTB ve Zlíně

Show full item record

Thumbnail
Title: Komunikační strategie Kreativního centra Fakulty multimediálních komunikací UTB ve Zlíně
Author: Hábová, Kateřina
ISBN: 978-80-7454-811-6
URI: http://hdl.handle.net/10563/43770
Date: 2015-07-09
Publisher: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Page count:
Availability: Bez omezení


Abstrakt:

Téma disertační práce bylo zvoleno v souladu se záměrem Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně zřídit tzv. Kreativní centrum, které by mělo sloužit jako zázemí pro začínající firmy a podnikatele věnující se oblasti designu, audiovizuální tvorbě či reklamě a marketingu. Práce řeší KC jako podnikatelský inkubátor a zaměřuje se na jeho marketingovou komunikaci. Cílem práce je navržení komunikační strategie KC tak, aby bylo dosaženo jeho úspěšnosti ? aby byl o jeho služby dostatečný zájem a aby byly z komunikačního hlediska uspokojeny všechny cílové skupiny a jejich členové se tak stali spokojenými a loajálními ?zákazníky?. Disertační práce začíná teoretickou částí věnující se oblasti podnikání, kreativity a marketingové komunikace. Teoretická východiska jsou použita jak v kapitole věnované metodice, tak v praktické části práce. Ta je koncipována jako marketingový výzkum skládající se z několika metodologických součástí, jako je průzkum trhu, analýza komunikace podnikatelských inkubátorů nebo analýza cílových skupin; hlavní částí výzkumu jsou hloubkové rozhovory s představiteli úspěšných evropských univerzitních podnikatelských inkubátorů doplněné o pozorování. V poslední, projektové části je navržena komunikační strategie potenciálního KC.

Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
hábová_2018_teze.pdf 2.491Mb PDF View/Open
hábová_2018_dp.pdf 2.614Mb PDF View/Open None
hábová_2018_vp.pdf 402.0Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account