Marketingové příležitosti kytarové výroby firmy Furch

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingové příležitosti kytarové výroby firmy Furch

Show full item record

No preview available
Title: Marketingové příležitosti kytarové výroby firmy Furch
Author: Horáková, Zuzana
Advisor: Ladová, Janka
Abstract: Ve své bakalářské práci se věnuji marketingovým příležitostem firmy Furch. V první části se zabývám teoretickými poznatky o marketingu, o jeho úlohách a cílech. Dále o vnitřních a vnějších analýzách společnosti a marketingovém mixu. V analytické části představuji společnost a srovnávám ji s konkurenty. Též zde provádím Porterovu analýzu, SWOT analýzu a GE matici, jenž jsou základem pro doporučení firmě. Dále se věnuji marketingovému mixu do něhož patří výrobková, cenová, distribuční a ko-munikační politika. V závěru práce je doporučení firmě do budoucna.
URI: http://hdl.handle.net/10563/438
Date: 2006-05-19
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 19.05.2036
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: A 4124


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
horáková_2006_bp.pdfBlocked 1.465Mb PDF View/Open
horáková_2006_op.doc 52Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account