Projekt designové změny na vodním mezichladiči jako následek zákaznické reklamace ve vybrané organizaci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt designové změny na vodním mezichladiči jako následek zákaznické reklamace ve vybrané organizaci

Show simple item record

dc.contributor.advisor Briš, Petr
dc.contributor.author Kamasová, Lenka
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:16Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:16Z
dc.date.issued 2018-12-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43808
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na jednotlivé kroky procesu řízení neshodného produktu pomocí metody 8D. Na základě informací zjištěných touto metodou jsou realizovány další kroky vedoucí ke změnovému řízení. V další části je detailně rozebrán proces tohoto řízení pomocí dokumentu SREA. Tento dokument a jeho části jsou následně prezentovány a aplikovány na reálném případu. SREA dokument vede ke schválení designové změny produktu jako následek zákaznické reklamace. Součástí práce je také rešerše k dané problematice.
dc.format 89
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject zákaznická reklamace cs
dc.subject neshodný produkt cs
dc.subject 8D report cs
dc.subject SREA cs
dc.subject změnové řízení cs
dc.subject customer complaint en
dc.subject non-conforming product en
dc.subject 8D report en
dc.subject SREA en
dc.subject change man-agement en
dc.title Projekt designové změny na vodním mezichladiči jako následek zákaznické reklamace ve vybrané organizaci
dc.title.alternative The Project of Changing Water Cooled Charged Air Cooler Design as a Consequence of Customer Claim in the Selected Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bobák, Roman
dc.date.accepted 2019-05-21
dc.description.abstract-translated The thesis is focused on the particular steps of the non-conforming product process management by the use of 8D method. Based on the information obtained by this method, further steps leading to change management are implemented. The process of this change management is analyzed by the use of the SREA document in the further part of the thesis. This document and its parts are subsequently applied and demonstrated on a real case. The SREA document leads to the approval of a product design change resulting from customer complaint. Research of this issue is a part of the thesis.
dc.description.department Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů
dc.thesis.degree-discipline Průmyslové inženýrství cs
dc.thesis.degree-discipline Industrial Engineering en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Systémové inženýrství a informatika cs
dc.thesis.degree-program System Engineering and Informatics en
dc.identifier.stag 49531
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2019-04-15


Files in this item

Files Size Format View Description
kamasová_2019_dp.pdf 5.685Mb PDF View/Open None
kamasová_2019_op.docx 25.22Kb Unknown View/Open None
kamasová_2019_vp.docx 24.38Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account