Postavení výtvarné výchovy v kurikulu předškolních institucí v České republice a v Anglii

DSpace Repository

Language: English čeština 

Postavení výtvarné výchovy v kurikulu předškolních institucí v České republice a v Anglii

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vašíková, Jana
dc.contributor.author Slováková, Vendula
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:21Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:21Z
dc.date.issued 2018-10-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43886
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá postavením výtvarné výchovy v kurikulu předškolních institucí v České republice a v Anglii. Práce sumarizuje poznatky z oblasti komparativní pedagogiky, kurikula a výtvarné výchovy a popisuje vzdělávací systémy v jednotlivých zemích. Kvalitativní výzkum je založen na obsahové analýze kurikulárních dokumentů daných zemí. Výsledky popisují postavení výtvarné výchovy, její cíle a obsah v těchto dokumentech.
dc.format 65 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject kurikulum cs
dc.subject výtvarná výchova cs
dc.subject curriculum en
dc.subject art education en
dc.title Postavení výtvarné výchovy v kurikulu předškolních institucí v České republice a v Anglii
dc.title.alternative The position of art education in pre-school institutions in the Czech Republic and England
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pokrivčáková, Silvia
dc.date.accepted 2019-06-11
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the position of art education in pre-school curriculum in the Czech Republic and in England. The work summarizes the knowledge of comparative pedagogy, curriculum and art education and describes the educational systems of the countries. The qualitative research is based on the content analysis of the curricular documents in the countries. The results describe the position, the aims and the content of art education in these documents.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 50825
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2019-03-24
local.subject předškolní výchova cs
local.subject výtvarné práce cs
local.subject předmětové kurikulum cs
local.subject Česko cs
local.subject Velká Británie cs
local.subject preschool education en
local.subject handicraft en
local.subject subject curriculum en
local.subject Czechia en
local.subject Great Britain en


Files in this item

Files Size Format View Description
slováková_2019_dp.pdf 2.178Mb PDF View/Open None
slováková_2019_op.pdf 160.9Kb PDF View/Open None
slováková_2019_vp.docx 17.58Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account