Marketingové příležitosti kytarové výroby firmy Furch

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Marketingové příležitosti kytarové výroby firmy Furch

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové příležitosti kytarové výroby firmy Furch
Autor: Horáková, Zuzana
Vedoucí: Ladová, Janka
Abstrakt: Ve své bakalářské práci se věnuji marketingovým příležitostem firmy Furch. V první části se zabývám teoretickými poznatky o marketingu, o jeho úlohách a cílech. Dále o vnitřních a vnějších analýzách společnosti a marketingovém mixu. V analytické části představuji společnost a srovnávám ji s konkurenty. Též zde provádím Porterovu analýzu, SWOT analýzu a GE matici, jenž jsou základem pro doporučení firmě. Dále se věnuji marketingovému mixu do něhož patří výrobková, cenová, distribuční a ko-munikační politika. V závěru práce je doporučení firmě do budoucna.
URI: http://hdl.handle.net/10563/438
Datum: 2006-05-19
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 19.05.2036
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěrečné práce a její obhajoby: A 4124


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
horáková_2006_bp.pdfZablokované 1.465Mb PDF Zobrazit/otevřít
horáková_2006_op.doc 52Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet