Využití přístupu Storytelling v rozvoji komunikačních kompetencí dětí předškolního věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití přístupu Storytelling v rozvoji komunikačních kompetencí dětí předškolního věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vašíková, Jana
dc.contributor.author Slížková, Lucie
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:22Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:22Z
dc.date.issued 2018-10-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43905
dc.description.abstract Bakalářská práce má aplikační charakter, zabývá se využitím přístupu Storytelling v rozvoji komunikačních kompetencí dětí předškolního věku. Zaměřuje se na sumarizaci poznatků o vývoji řeči a komunikačních kompetencí. Pracuje se storytellingem a popisuje součinnost přístupu Storytelling s rozvojem komunikačních kompetencí. V praktické části práce je zpracován projekt, obsahující osm setkání, realizovaných v mateřské škole. Projekt se soustřeďuje na rozvoj komunikačních kompetencí prostřednictvím storytellingu. Součástí projektu je evaluace, ze které vycházejí následná doporučení pro praxi.
dc.format 92 s. (141 005 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikační kompetence cs
dc.subject storytelling cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject příběh cs
dc.subject narativní schopnosti cs
dc.subject communication competencies en
dc.subject storytelling en
dc.subject communication en
dc.subject story en
dc.subject narrative ability en
dc.title Využití přístupu Storytelling v rozvoji komunikačních kompetencí dětí předškolního věku
dc.title.alternative Application of Storytelling Approach in Communication Competencies of Preschool Children
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Petrová, Zuzana
dc.date.accepted 2019-06-03
dc.description.abstract-translated This application-type bachelor thesis deals with application of Storytelling approach in communication competencies of preschool children. The theoretical part summarizes findings resources about speech development and communication competencies. It operates with storytelling and describes the cooperation of Storytelling approach and development of communication competencies. In the practical part a project is worked out. This project is conducted by eight meetings realized at nursery school, and it focused on development of communication competencies through storytelling. A part of this project is evaluation. Based on the conclusions of the evaluation is defined recommendation for practical use.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 50845
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2019-04-24
local.subject mezilidská komunikace cs
local.subject děti předškolního věku cs
local.subject storytelling (metoda) cs
local.subject interpersonal communication en
local.subject preschool children en
local.subject storytelling en


Files in this item

Files Size Format View Description
slížková_2019_dp.pdf 3.913Mb PDF View/Open None
slížková_2019_op.docx 17.29Kb Unknown View/Open None
slížková_2019_vp.docx 17.47Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account