Prekoncepty dětí o oběhové soustavě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Prekoncepty dětí o oběhové soustavě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Koflerová, Anna
dc.contributor.author Špičáková, Pavlína
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:22Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:22Z
dc.date.issued 2018-10-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43906
dc.description.abstract Předkládaná bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter a věnuje se prekonceptům dětí předškolního věku o fungování oběhové soustavy. Teoretická východiska slouží jako podklad pro zpracování empirického šetření. Jsou zde vymezeny základní pojmy a teorie, ze kterých autorka při své práci vycházela. V textu je věnována pozornost koncepcím, jak může učitel mateřské školy s prekoncepty pracovat. V empirické části je představen kvalitativní výzkum prováděný metodami rozhovorů s dětmi v předškolním věku a analýzy dětské kresby oběhové soustavy. V závěru práce jsou interpretovány výsledky a odpovědi dětí na otázky.
dc.format 61 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject prekoncepty cs
dc.subject dětské naivní teorie cs
dc.subject miskoncepty cs
dc.subject oběhová soustava cs
dc.subject preconcepts en
dc.subject misconcepts en
dc.subject naive children's theories en
dc.title Prekoncepty dětí o oběhové soustavě
dc.title.alternative The preconceptions of preschool children about the circulatory system
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Wiegerová, Adriana
dc.date.accepted 2019-06-05
dc.description.abstract-translated This bachelors work has theoretical-empirical character and deals with the preconceptions of preschool childrens about the functioning of the circulatory system. The theoretical basic serves as basis for empirical survey. Here are defined the basic concepts and theories from which the author, in her work, has been educated. The text focuses on the concepts of how a kindergarten teacher can work with preconceptions. In the empirical part there is qualitative research performed by methods of interviews with children in preschool age and analys of childrens drawing of the circulatory system. At the end of the work are interpreted the results and answers of children to questions.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 50847
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2019-04-24
local.subject dětské prekoncepty cs
local.subject kardiovaskulární systém cs
local.subject děti předškolního věku cs
local.subject children's conceptions en
local.subject cardiovascular system en
local.subject preschool children en


Files in this item

Files Size Format View Description
špičáková_2019_dp.pdf 4.147Mb PDF View/Open None
špičáková_2019_op.docx 17.06Kb Unknown View/Open None
špičáková_2019_vp.docx 17.07Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account