Podpora předmatematického vzdělávání v mateřské škole prostřednictvím výtvarných činností

DSpace Repository

Language: English čeština 

Podpora předmatematického vzdělávání v mateřské škole prostřednictvím výtvarných činností

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pavelková, Marie
dc.contributor.author Zigmundová, Radka
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:22Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:22Z
dc.date.issued 2018-10-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43910
dc.description.abstract Bakalářská práce má aplikační charakter a zabývá se podporou předmatematického vzdělávání prostřednictvím výtvarných činností v podmínkách mateřské školy. Záměrem bakalářské práce je navrhnout, realizovat a ověřit projekt s využitím výtvarných činností pro podporu předmatematického vzdělávání a na základě evaluace podat doporučení pro praxi. Teoretická část vymezuje východiska z oblasti předmatematického vzdělávání a výtvarné tvorby dětí. V praktické části je zpracován projekt s využitím výtvarných činností pro děti předškolního věku, jehož hlavním cílem je podporovat předmatematické vzdělávání, prohlubovat zájem o objevování vzájemných souvislostí, podněcovat děti ke zkoumání a tvoření.
dc.format 74 s. (81 917 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Předmatematické vzdělávání cs
dc.subject výtvarná tvorba dětí cs
dc.subject Pre-mathematical education en
dc.subject childrens art creation en
dc.title Podpora předmatematického vzdělávání v mateřské škole prostřednictvím výtvarných činností
dc.title.alternative The support of pre-mathematical education through art activities in the kindergarten
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vašíková, Jana
dc.date.accepted 2019-06-05
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis has an application character and deals with the support of pre-mathematical education through art activities in the kindergarten. The aim of this bachelor thesis is to design, implement and verify a project using art activities to support pre-mathematical education and make recommendations for practice based on evaluation. The theoretical part defines the starting points from the area of pre-mathematical education and art creation of children. In the practical part a project is elaborated using art activities for preschool children, whose main aim is to support pre-mathematical education, to deepen interest in discovering mutual connections, to encourage children to explore and create.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 50851
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2019-04-24
local.subject předmatematické představy cs
local.subject výtvarné práce cs
local.subject mateřské školy cs
local.subject projektová výuka cs
local.subject pre-mathematical imagination en
local.subject handicraft en
local.subject kindergartens en
local.subject project method in teaching en


Files in this item

Files Size Format View Description
zigmundová_2019_dp.pdf 4.824Mb PDF View/Open None
zigmundová_2019_op.docx 16.55Kb Unknown View/Open None
zigmundová_2019_vp.docx 17.94Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account