Analýza práce učitele mateřské školy z pohledu budoucích učitelů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza práce učitele mateřské školy z pohledu budoucích učitelů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wiegerová, Adriana
dc.contributor.author Cibulcová, Veronika
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:23Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:23Z
dc.date.issued 2018-10-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43944
dc.description.abstract Diplomová práce má teoreticko - empirický charakter a zabývá se analýzou práce učitele z pohledu budoucích učitelů - studentů oboru učitelství pro mateřské školy. V teoretické části jsou sumarizovány poznatky o učiteli a jeho profesi. Dále je také věnována pozornost profesním činnostem a profesní dráze učitele mateřské školy, ale i důležitosti cvičného či fakultního učitele při pedagogické praxi. V empirické části jsou analyzovány a interpretovány výsledky z kvalitativně orientovaného výzkumu, který byl realizován prostřednictvím obsahové analýzy studentských reflektivních deníků. Z výsledků výzkumu je patrné, že názory studentů na práci učitele mateřské školy jsou kreovány především v průběhu souvislé praxe.
dc.format 71 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject profesní činnost učitele cs
dc.subject reflektivní deníky cs
dc.subject pedagogická praxe cs
dc.subject teacher's professional activity en
dc.subject reflective diaries en
dc.subject teaching practice en
dc.title Analýza práce učitele mateřské školy z pohledu budoucích učitelů
dc.title.alternative Analysis of the work of the teacher in kindergarten from the perspective of future teachers
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Majerčíková, Jana
dc.date.accepted 2019-06-14
dc.description.abstract-translated The diploma thesis has a theoretical - empirical character and deals with the teacher's work analysis from the perspective of future teachers - students in the field of teaching in kindergartens. The theoretical part summarizes the knowledge of the teacher and his profession. Furthermore, the attention is focused on professional activities and teaching career of the kindergarten teacher. However, it also emphasizes the importance of the practice and the faculty teacher in a teaching process. In the empirical part the results are analyzed and interpreted from qualitatively oriented research which was found out from the analysis of students' reflective diaries. The results of the research show that the views of students on the work of a kindergarten teacher are mainly created during working experience.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Pedagogika předškolního věku cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 50916
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2019-04-18
local.subject profese učitele cs
local.subject učitelské kompetence cs
local.subject mateřské školy cs
local.subject učitelé mateřských škol cs
local.subject teacher career en
local.subject teaching skills en
local.subject kindergartens en
local.subject preschool teachers en


Files in this item

Files Size Format View Description
cibulcová_2019_dp.pdf 2.201Mb PDF View/Open None
cibulcová_2019_op.docx 18.87Kb Unknown View/Open None
cibulcová_2019_vp.docx 18.42Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account