Analýza postupů učitele mateřské školy ve výtvarných aktivitách

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza postupů učitele mateřské školy ve výtvarných aktivitách

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vašíková, Jana
dc.contributor.author Zaťovičová, Lucie
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:24Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:24Z
dc.date.issued 2018-10-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43959
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá analýzou postupů učitele mateřské školy ve výtvarných aktivitách. V rámci teoretické části je cílem analyzovat postupy učitelek, jak přistupují k výchovně vzdělávacímu procesu při výtvarných aktivitách. Dále jsou zde popsány didaktické strategie, které učitelky používají při procesu vzdělávání. V empiricky zaměřené části diplomové práce jsou upřesněny jednotlivé části výzkumu, charakterizován výzkumný vzorek a popsán způsob a vyhodnocení sběru dat. Výzkumné šetření kvalitativního designu bylo postaveno na metodě nestrukturovaného pozorování, technikou otevřeného kódování.
dc.format 75
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Učitel cs
dc.subject výtvarná výchova cs
dc.subject postupy učitele cs
dc.subject tvořivost cs
dc.subject Teacher en
dc.subject Art Education en
dc.subject teacher's practices en
dc.subject creativity en
dc.title Analýza postupů učitele mateřské školy ve výtvarných aktivitách
dc.title.alternative Analysis of nursery school teacher's practices in children's art activities
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Petrová, Zuzana
dc.date.accepted 2019-06-13
dc.description.abstract-translated The thesis deals with the analysis of the nursery teacher's practices in art activities. In the theoretical part, the aim is to analyze the practices of teachers as they approach the educational process in art activities. There are also described the didactic strategies that teachers use in the process of education. In the empirically oriented part of the thesis, individual parts of the research are specified, the research sample is characterized and the method and evaluation of data collection is described. The research of qualitative design was based on the method of unstructured observation, open coding technique.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Pedagogika předškolního věku cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 50941
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2019-04-18
local.subject mateřské školy cs
local.subject výtvarné práce cs
local.subject kindergartens en
local.subject handicraft en


Files in this item

Files Size Format View Description
zaťovičová_2019_dp.pdf 2.286Mb PDF View/Open None
zaťovičová_2019_op.docx 17.50Kb Unknown View/Open None
zaťovičová_2019_vp.docx 17.91Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account