Syndrom vyhoření a jeho prevence u učitelů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Syndrom vyhoření a jeho prevence u učitelů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kavková, Veronika
dc.contributor.author Pospíšilová, Eva
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:32Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:32Z
dc.date.issued 2018-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/44152
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na syndrom vyhoření u učitelů. V teoretické části je samostatně rozebrána profese učitele, jaká jsou pozitiva a negativa tohoto oboru. Dále je popsána pracovní zátěž učitelů a její vliv na zdraví. V návaznosti jsem se zabývala problematikou obecně, jaké jsou příčiny syndromu vyhoření, projevy a samotná prevence. V praktické části je za pomoci dotazníků proveden výzkum na základních školách, středních odborných učilištích a gymnáziích. Cílem bylo zjistit, kde se syndrom vyhoření nejčastěji vyskytuje a jak jej poznat.
dc.format 69 s. (85 027 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject syndrom vyhoření cs
dc.subject stres cs
dc.subject time management cs
dc.subject supervize cs
dc.subject burnout syndrome en
dc.subject stress en
dc.subject time management en
dc.subject supervision en
dc.title Syndrom vyhoření a jeho prevence u učitelů
dc.title.alternative The Burnout Syndrome and Its Prevention among Teachers
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hoke, Eva
dc.date.accepted 2019-06-04
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is focused on burnout syndrome in teachers. In the theoretical part the profession of teacher is analyzed separately, what are the positives and negatives of this field. Furthermore, the workload of teachers and its impact on health is described. As a follow-up I dealt with issues in general, what are the causes of burnout, manifestations and prevention itself. In the practical part, the questionnaires are used for research at primary schools, secondary vocational schools and grammar schools. The aim was to find out where the burnout syndrome is most common and how to recognize it.
dc.description.department Ústav krizového řízení
dc.thesis.degree-discipline Ovládání rizik cs
dc.thesis.degree-discipline Risk Control en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Procesní inženýrství cs
dc.thesis.degree-program Process engineering en
dc.identifier.stag 51160
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-05-15
local.subject psychické vyhoření cs
local.subject prevence (sociální práce) cs
local.subject učitelé cs
local.subject pedagogičtí pracovníci cs
local.subject psychic burn-out en
local.subject prevention (social problems) en
local.subject teachers en
local.subject educationalists en


Files in this item

Files Size Format View Description
pospíšilová_2019_dp.pdf 2.394Mb PDF View/Open None
pospíšilová_2019_op.pdf 165.3Kb PDF View/Open None
pospíšilová_2019_vp.pdf 293.4Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account