Marketingová komunikace vinařství a její rizika

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace vinařství a její rizika

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová komunikace vinařství a její rizika
Author: Mikesková, Jana
Advisor: Tomaštík, Marek
Abstract: Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací vinařství Víno Hruška. První část bakalářské práce obsahuje teoretickou část, která se zaměřuje na důležité poznatky z oblasti marketingové komunikace, marketingového mixu, komunikačního mixu, segmentace trhu a řízení rizik v oblasti marketingové komunikace. Druhá část bakalářské práce je praktická část, kde je hlavním cílem analyzovat konkurenci, rizika a na základě dotazníkového výzkumu zhodnotit, jak dobře lidé znají značku Víno Hruška. Závěr práce je tvořen vlast-ními návrhy a doporučeními pro zlepšení marketingové komunikace Víno Hruška.
URI: http://hdl.handle.net/10563/44172
Date: 2018-11-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav krizového řízení
Discipline: Ovládání rizik
Grade for thesis and defense: B 51184


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
mikesková_2019_dp.pdf 1.753Mb PDF View/Open None
mikesková_2019_op.pdf 248.7Kb PDF View/Open None
mikesková_2019_vp.pdf 235.2Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account