Integrace žáků s poruchou autistického spektra v běžných školách

DSpace Repository

Language: English čeština 

Integrace žáků s poruchou autistického spektra v běžných školách

Show simple item record

dc.contributor.advisor Lukešová, Michaela
dc.contributor.author Nevařil, Martin
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:40Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:40Z
dc.date.issued 2018-11-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/44324
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je přiblížit čtenáři vzdělávání žáků s poruchou autistického spektra v běžných školách, aby se dokázal lépe orientovat v této problematice. Teoretická část je deskriptivní. Popisujeme v ní teoretická východiska, jako jsou integrace, inkluze, role pedagoga, rodiče asistenta pedagoga. Závěrem teoretické části je popis a rozdělení poruch autistického spektra, se kterými se můžeme v běžném životě setkat. Hlavním cílem praktické části bylo zjistit názory učitelů na integraci žáků s PAS v běžných školách. K tomu byl použit kvalitativní výzkum s metodou polostrukturovaného rozhovoru. Tázajícími bylo pět učitelů.
dc.format 68 s. (121 213 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Integrace cs
dc.subject Porucha autistického spektra cs
dc.subject Žák cs
dc.subject Edukace cs
dc.subject Pedagog cs
dc.subject Asistent pedagoga cs
dc.subject Integration en
dc.subject Autistic spectrum disorders en
dc.subject Pupil en
dc.subject Education en
dc.subject Pedagogue en
dc.subject Assistant of pedagogue en
dc.title Integrace žáků s poruchou autistického spektra v běžných školách
dc.title.alternative Integration of Pupils with Autistic Spectrum Disorders in Mainstream Schools
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Včelařová, Hana
dc.date.accepted 2019-05-28
dc.description.abstract-translated The goal of thesis is explain of educating pupils with autistic spectrum disorders in elementary school to people that they managed to orient better in this issue. Theoretical part is descriptive. We are describing theoretical basis like integration, inclusion, role of pedagogue, parents and assistant of pedagogue. In the end of part is description and division of autistic spectrum disorders which we can met them in normal life. Main purpose of practical part was found out teacher's opinions on integration of pupils with autistic spectrum disorders in elementary school. We used qualitative research with the method of semistructured interview. The asking was five teachers.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 51387
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2019-04-25
local.subject autistické děti cs
local.subject poruchy autistického spektra cs
local.subject integrovaná výuka cs
local.subject children with autism en
local.subject autism spectrum en
local.subject integrated teaching en


Files in this item

Files Size Format View Description
nevařil_2019_dp.pdf 3.009Mb PDF View/Open None
nevařil_2019_op.docx 19.46Kb Unknown View/Open None
nevařil_2019_vp.docx 15.77Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account