Význam a role softwarových nástrojů při návrhu jednotného vizuálního stylu společnosti s ohledem na její konkurenceschopnost

DSpace Repository

Language: English čeština 

Význam a role softwarových nástrojů při návrhu jednotného vizuálního stylu společnosti s ohledem na její konkurenceschopnost

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chramcov, Bronislav
dc.contributor.author Švarc, Vít
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:44Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:44Z
dc.date.issued 2018-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/44421
dc.description.abstract Bakalářská práce popisuje základní prvky firemní identity a význam dobře zpracovaného vizuálního stylu společnosti v rámci konkurenčního boje. Zejména se zaměřuje na roli a význam moderních informačních prostředků, které jsou potřebné pro vytvoření jednotné firemní identity. Praktická část práce obsahuje analýzu dostupných nástrojů pro práci s vizuálním stylem. Tyto nástroje jsou poté mezi sebou srovnávány. Zároveň s vybranými nástroji je zde nastíněn i základní postup tvorby zvolených prvků nového vizuálního stylu společnosti Taxus s.r.o. Součástí práce jsou i kompletně zpracovaná pravidla jednotného vizuálního stylu společnosti.
dc.format 64 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject analýza softwarů cs
dc.subject firemní identita cs
dc.subject grafické editory cs
dc.subject grafický manuál cs
dc.subject image společnosti cs
dc.subject jednotný vizuální styl cs
dc.subject srovnání softwarů cs
dc.subject Softwares Analysis en
dc.subject Corporate Identity en
dc.subject Graphic Editors en
dc.subject Graphical Manual en
dc.subject Company Image en
dc.subject Unified Visual Style en
dc.subject Softwares Comparison en
dc.title Význam a role softwarových nástrojů při návrhu jednotného vizuálního stylu společnosti s ohledem na její konkurenceschopnost
dc.title.alternative The Importance and Role of Software Tools in Designing a Company Identity in Terms of its Competitiveness
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gazdoš, František
dc.date.accepted 2019-06-13
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis describes the basic elements of corporate identity and the importance of a well-developed visual style of the company within the competitive environment. It also focuses on the role and importance of modern information resources that are needed to create a unified corporate identity. The practical part consists of an analysis of tools available for creation of a visual style. These tools are then compared with each other. Basic creation process of a new visual style for Taxus s.r.o. is described along with selected tools. This part is completed by a practical demonstration of the created graphic manual.
dc.description.department Ústav počítačových a komunikačních systémů
dc.thesis.degree-discipline Informační technologie v administrativě cs
dc.thesis.degree-discipline Information Technologies in Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Inženýrská informatika cs
dc.thesis.degree-program Engineering Informatics en
dc.identifier.stag 51521
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2019-05-23
local.subject design manuál cs
local.subject design manual en


Files in this item

Files Size Format View Description
švarc_2019_dp.pdf 3.587Mb PDF View/Open None
švarc_2019_op.pdf 252.6Kb PDF View/Open None
švarc_2019_vp.pdf 219.3Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account