Využití platformy Arduino pro výuku programování mikropočítačů v jazyce symbolických adres

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití platformy Arduino pro výuku programování mikropočítačů v jazyce symbolických adres

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dolinay, Jan
dc.contributor.author Pavelka, Štěpán
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:52Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:52Z
dc.date.issued 2018-12-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/44612
dc.description.abstract Diplomová práce se věnuje přechodu výuky jazyku symbolických adres z již téměř 40 let starého mikropočítače 8051 na němž byla výuka assembleru na střední škole prováděna. Práce navrhuje novější mikropočítač (a novější mikrokontrolér) jenž je cenově dostupný pro každého studenta mj. z důvodu, aby si sám kontrolér mohl nosit domů a na práci pokračo-vat doma. Práce popisuje aktuální řešení školy, doplňuje jej praktickými příklady a navrhuje řešení, které by výuku assembleru mohlo ještě více zjednodušit oproti stávajícímu stavu. Dále implementaci ukázkových programů s podrobným vysvětlením u některých z nich, popisu prezentací k teoretické části výuky a závěrem také podkladům pro studenty a učite-le, jenž jsou právě kromě prezentací a ukázkových programů také další podklady a materiá-ly
dc.format 62
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Assembler cs
dc.subject Jazyk symbolických adres cs
dc.subject Arduino cs
dc.subject AVR cs
dc.subject CISC cs
dc.subject RISC cs
dc.subject Assembler en
dc.subject Assembly language en
dc.subject Arduino en
dc.subject AVR en
dc.subject CISC en
dc.subject RISC en
dc.title Využití platformy Arduino pro výuku programování mikropočítačů v jazyce symbolických adres
dc.title.alternative Using the Arduino Platform for the Tuition of Microcontroller Programming in the Assembly Language
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vilímek, Petr
dc.date.accepted 2019-06-03
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with transition of teaching Assembly language from at least 40 years old microcontroller 8051 where assembly language teaching was carried out. The the-sis proposes a newer microcomputer (and newer microcontroller) that is affordable for stu-dents, among other things students can carry controller to their home and work with him. Thesis describes the current solution of the school, complements it with practical examples and proposes solution that could simplify teaching assembly language against current state. Implementation of sample programs with detailed explanation in some of them, a descripti-on of theoretical presentation part of the curse and in the end of thesis is basis for studens and teachers which are besides of presentation and sample programs also other study mate-rials.
dc.description.department Ústav informatiky a umělé inteligence
dc.thesis.degree-discipline Učitelství informatiky pro střední školy cs
dc.thesis.degree-discipline IT Education at Secondary Schools en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Inženýrská informatika cs
dc.thesis.degree-program Engineering Informatics en
dc.identifier.stag 51846
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2019-05-17
local.subject programování cs
local.subject mikropočítače cs
local.subject programming en
local.subject microcomputers en


Files in this item

Files Size Format View Description
pavelka_2019_dp.pdf 2.859Mb PDF View/Open
pavelka_2019_dp.zip 235.6Mb application/zip View/Open None
pavelka_2019_op.pdf 214.5Kb PDF View/Open None
pavelka_2019_vp.pdf 106.5Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account