Tvorba business modelu nového obchodus ekologickými produkty

DSpace Repository

Language: English čeština 

Tvorba business modelu nového obchodus ekologickými produkty

Show simple item record

dc.contributor.advisor Slinták, Karel
dc.contributor.author Dočkalová, Denisa
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:58Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:58Z
dc.date.issued 2018-12-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/44771
dc.description.abstract Cílem této práce je tvorba business modelu nového obchodu s ekologickými produkty. Zvolený problém byl řešen pomocí rozboru tržních příležitostí, vnitřního a vnějšího prostředí, konkurence a kvalitativních a kvantitativních výzkumů. Tyto analýzy poskytují náhled na schopnost podniku uplatnit se na současném trhu. Na základě těchto analýz bylo navrženo řešení v podobě business model zkoumaného podnikání, který podrobněji popisuje jeho jednotlivé prvky. Tento model byl následně ekonomicky vyhodnocen současně se zhodnocením jeho rizik a závěrečnými doporučeními, které plynou z projektu. Hlavním přínosem této práce je navržení konkrétního business modelu a zhodnocení jeho ekonomické stránky pro potřeby budoucího podnikatele, kterému poskytne náhled na danou problematiku a usnadní rozhodování, zda tento projekt realizovat či ne.
dc.format 109
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject business model cs
dc.subject podnikání cs
dc.subject obchod cs
dc.subject Lean Canvas cs
dc.subject nákladová analýza cs
dc.subject analýza rizik cs
dc.subject business model en
dc.subject entrepreneurship en
dc.subject shop en
dc.subject Lean Canvas en
dc.subject cost analysis en
dc.subject risk analysis en
dc.title Tvorba business modelu nového obchodus ekologickými produkty
dc.title.alternative Creation of a Business Model of a New Shop with Ecological Products
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Slavkovský, Radim
dc.date.accepted 2019-05-20
dc.description.abstract-translated This thesis functions to create a business model of a new retail-store with ecological products. The chosen problem was solved by analyzing market opportunities, internal- and external environments, competition, and researches. These analyzes give insight in the ability of this business to succeed on its current market. Based on these analyzes the solution was proposed in the form of a business model, which describes its individual elements. This model was subsequently economically evaluated along with the assessment of its risks and final recommendations resulting from the project. The main benefit of this thesis is to propose a particular business model and evaluate its economic side for the needs of the future entrepreneur. It provides insight into the issue and helps to make well-supported business-decision on whether to invest & implement this project or not.
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky
dc.thesis.degree-discipline Podniková ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 52103
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2019-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
dočkalová_2019_dp.pdf 3.618Mb PDF View/Open None
dočkalová_2019_op.docx 29.79Kb Unknown View/Open None
dočkalová_2019_vp.docx 25.03Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account