Projekt vytvoření eventu k příležitosti 25. výročí vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt vytvoření eventu k příležitosti 25. výročí vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kramoliš, Jan
dc.contributor.author Malík, Dan
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:59Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:59Z
dc.date.issued 2018-12-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/44794
dc.description.abstract Diplomová práce si klade za cíl vytvořit pomocí aplikace efektivních event marketingových metod událost k 25. výročí vzniku společnosti TEMPISH. Teoretická část popisuje základní charakteristiky event marketingu, jeho místo v komunikačním mixu a vymezuje teoretické přístupy plánování eventu. Praktická část obsahuje představení společnosti TEMPISH, analýzu konkurence ve městě Olomouc, dotazníkové šetření zkoumající zájem a preference respondentů pro připravovanou událost a SWOT analýzu. Na základě výsledků praktické části je vytvořena událost tak, aby vyhovovala potřebám společnosti. Závěrečná část obsahuje časovou, rizikovou a nákladovou analýzu.
dc.format 100 s. (125 126 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Event cs
dc.subject event marketing cs
dc.subject druhy eventů cs
dc.subject plánování eventů cs
dc.subject realizace eventů cs
dc.subject event marketingová strategie cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject Event en
dc.subject event marketing en
dc.subject type of events en
dc.subject event planning en
dc.subject event realization en
dc.subject event marketing strategy en
dc.subject communication mix en
dc.title Projekt vytvoření eventu k příležitosti 25. výročí vybrané společnosti
dc.title.alternative The Project of Creating an Event for the 25th Anniversary of a Selected Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vydrová, Janka
dc.date.accepted 2019-05-28
dc.description.abstract-translated The aim of this diploma thesis is to create an event for the 25th anniversary of TEMPISH company by applying effective event marketing methods. The theoretical part describes the basic characteristics of event marketing, its place in the communication mix and defines the theoretical approaches of event planning. The practical part contains the presentation of the TEMPISH company, the competition analysis in the city of Olomouc, the questionnaire survey of the respondent's interest and preferences for the upcoming event and the SWOT analysis. Based on the results of the practical part, the event is created to suit the needs of the company. The final section contains time, risk and cost analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 52153
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
malík_2019_dp.pdf 2.125Mb PDF View/Open None
malík_2019_op.docx 24.43Kb Unknown View/Open None
malík_2019_vp.docx 24.07Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account