Projekt vytvoření nového produktu ve vybraném ubytovacím zařízení

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt vytvoření nového produktu ve vybraném ubytovacím zařízení

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tučková, Zuzana
dc.contributor.author Ottmárová, Monika
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:59Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:59Z
dc.date.issued 2018-12-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/44799
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na vytvoření nového produktu ve vybraném ubytovacím zařízení. Teoretická část se zabývá vymezením základní terminologie vztahující se k cestovnímu ruchu, ubytovacím zařízením, marketingovému mixu a analytickým metodám. V analytické části je charakteristika vybraného hotelu, analýza jeho současného stavu včetně obsazenosti a realizován řízený rozhovor, SWOT analýza a analýza konkurence. Projektová část se zabývá tvorbou nového produktu, který má vést k zvýšení obsazenosti hotelu během víkendů a podnítit mladé lidi k přenocování v něm.
dc.format 97 s. (153 848 znaků)
dc.language.iso sk
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject hotel cs
dc.subject pobyt cs
dc.subject produkt cestovního ruchu cs
dc.subject tourism en
dc.subject hotel en
dc.subject stay en
dc.subject product of tourism en
dc.title Projekt vytvoření nového produktu ve vybraném ubytovacím zařízení
dc.title.alternative The Project of Creating a New Product in a Selected Accommodation Facility
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vaculčíková, Zuzana
dc.date.accepted 2019-05-21
dc.description.abstract-translated The diploma thesis is focused on creating a new product in the selected accommodation facility. The theoretical part deals with the definition of basic terminology related to tourism, accommodation facilities, marketing mix and analytical methods. The analytical part consists of describing the selected hotel, an analysis of its current state including occupancy and a controlled interview, SWOT analysis and competition analysis. The project section deals with the creation of a new product to increase the occupancy of the hotel during the weekends and encourage young people to stay there.
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky
dc.thesis.degree-discipline Podniková ekonomika, specializace Ekonomika cestovního ruchu cs
dc.thesis.degree-discipline Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 52159
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2019-04-15


Files in this item

Files Size Format View Description
ottmárová_2019_dp.pdf 3.292Mb PDF View/Open None
ottmárová_2019_op.docx 29.82Kb Unknown View/Open None
ottmárová_2019_vp.docx 29.88Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account