Příchod dítěte do prostředí ústavní výchovy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Příchod dítěte do prostředí ústavní výchovy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Blaštíková, Lucie
dc.contributor.author Jajcayová, Veronika
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:11Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:11Z
dc.date.issued 2019-01-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45046
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou ústavní výchovy dětí a vychází ze současného stavu. Nejprve je zmíněn teoretický základ systému ústavní a ochranné výchovy v České republice. Stěžejní kapitola pojednává o přiblížení adaptace dítěte na ústavní prostředí. V praktické části je hlavním cílem, na základě analýzy rozhovorů s pedagogickými pracovníky, zjištění procesů adaptace nově příchozích dětí do dětského domova.
dc.format 68 s. (128 518 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject ústavní výchova cs
dc.subject ochranná výchova cs
dc.subject adaptace cs
dc.subject dítě cs
dc.subject dětský domov cs
dc.subject ústavní zařízení cs
dc.subject psychická deprivace cs
dc.subject citová deprivace cs
dc.subject legislativa cs
dc.subject pedagog cs
dc.subject constitution upbringing en
dc.subject protective upbringing en
dc.subject adaptation en
dc.subject child en
dc.subject children's home en
dc.subject instituti-on en
dc.subject psychic deprivation en
dc.subject emotional deprivation en
dc.subject legislation en
dc.subject pedagogue en
dc.title Příchod dítěte do prostředí ústavní výchovy
dc.title.alternative The Arrival of a Child into Institutional Care Environment
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Haburajová Ilavská, Lenka
dc.date.accepted 2019-05-31
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the issue of institutional upbringing of children and comes out from the current state. First, the theoretical basis of the system of institutional and protective education in the Czech Republic is mentioned. The main chapter deals with the adaptation of the child constitutional environment. In the practical part, the main goal, based on the analysis of interviews with pedagogical staff, is to identify the processes of adaptation of newcomers to the children's home.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 52508
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2019-04-25
local.subject výchovné ústavy pro mládež cs
local.subject adaptační proces cs
local.subject děti deprivované cs
local.subject juvenile corrections en
local.subject process of adaptation en
local.subject deprivation in children en


Files in this item

Files Size Format View Description
jajcayová_2019_dp.pdf 1.721Mb PDF View/Open None
jajcayová_2019_op.docx 20.53Kb Unknown View/Open None
jajcayová_2019_vp.docx 17.70Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account