Building a Shoe Brand

DSpace Repository

Language: English čeština 

Building a Shoe Brand

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Vaculčíková, Silvie
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:11Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:11Z
dc.date.issued 2018-11-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45050
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je vytvořit podnikatelský záměr pro obuvní značku. Součástí této práce je teoretická a praktická část. Teoretická část se zabývá vysvětlením pojmu podnikatelský záměr a jeho jednotlivých částí. V praktické části se autorka zabývá zhotovením podnikatelského záměru na vlastní téma. Další část se věnuje analýze dat získaných ze standardizovaného individuálního rozhovoru.
dc.format 98 s. (85 565 znaků)
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject podnikatelský záměr cs
dc.subject podnik cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Business plan en
dc.subject enterprise en
dc.subject competition en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Building a Shoe Brand
dc.title.alternative Building a Shoe Brand
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kopeček, Oldřich
dc.date.accepted 2019-06-11
dc.description.abstract-translated The aim of the bachelor thesis is to create a business plan for a shoe brand. The thesis consists of two parts, theoretical and practical. The theoretical part deals with explaining the term business plan and its components. In a practical part, the author deals with the establishment of the business plan on own topic. The next part deals with the analysis of data from a semi-structured interview.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 52513
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2019-05-03
local.subject budování značky cs
local.subject obuvnický průmysl cs
local.subject obchodní značky cs
local.subject brand building en
local.subject footwear industry en
local.subject brand name products en


Files in this item

Files Size Format View Description
vaculčíková_2019_dp.pdf 2.637Mb PDF View/Open None
vaculčíková_2019_op.doc 49.5Kb Unknown View/Open None
vaculčíková_2019_vp.doc 50Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account