Analýza vytváření a udržení vztahů se zákazníkem ve vybrané firmě a jejich rozvoj na základě zásad systému řízení Baťa do roku 1939

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza vytváření a udržení vztahů se zákazníkem ve vybrané firmě a jejich rozvoj na základě zásad systému řízení Baťa do roku 1939

Show simple item record

dc.contributor.advisor Culík Končitíková, Gabriela
dc.contributor.author Buráňová, Lucie
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:16Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:16Z
dc.date.issued 2019-01-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45161
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaměřuje na vytváření a udržení vztahů se zákazníky. Cílem práce je vysvětlení podstaty vztahu mezi prodávajícím a nakupujícím, popis vybrané firmy a firmy Baťa do roku 1939. Na základě této analýzy vznikla komparace principů Systému řízení Baťa v péči o zákazníka a vybrané současné firmy a jejího chování v této oblasti. Závěr práce je věnován doporučením, jak lépe rozvíjet vztah se zákazníky na základě principů Systému řízení Baťa. Práce je rozdělena do dvou částí, na teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou zpra-covány poznatky z oblasti řízení vztahů se zákazníky, vztahy mezi prodejcem a nákupčím a péče o zákazníka. V práci je též zahrnuta problematika reklamací a stížností, komunikace se zákazníky atd. V praktické části je popsána analýza péče o zákazníky ve firmě Baťa do roku 1939 s porovnáním vybrané firmy SOUFFLET AGRO a.s. Závěrem práce je vypracované doporučení a zlepšení firmy a vytvořena SWOT analýza.
dc.format 69 s. (78 543 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject péče o zákazníky cs
dc.subject CRM cs
dc.subject služby cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject Systém řízení Baťa cs
dc.subject customer care en
dc.subject CRM en
dc.subject services en
dc.subject communication en
dc.subject Bata Managemet System en
dc.title Analýza vytváření a udržení vztahů se zákazníkem ve vybrané firmě a jejich rozvoj na základě zásad systému řízení Baťa do roku 1939
dc.title.alternative Analysis of Creating and Maintaining Customer Relationships in a Selected Company and Their Development Based on the Principles of the Bata Management System until 1939
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Tomancová, Lucie
dc.date.accepted 2019-06-03
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis focuses on creating and maintaining relationships with customers. The aim of this bachelor thesis is to explain the nature of the relations between the seller and the purchaser, the discription of the selected companies and the company Baťa until 1939. On the basis of this analysis arose the comparison of the principles of the System of management of Baťa in the care of the customer and the selected current firm and its behavior in this area. The conclusion of the thesis is devoted to recommendations on how to better develop a re-lationship with customers based on the principles of Baťa Management System. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part are pro-cessed the knowledge from the field of management relationship with customer, relations between the dealer and the collector and customer care. The thesis also included the issue of claims and companies, communication with customers etc. In the practical part is described the analysis of customer care in company Baťa until 1939 with by comparing the selected company SOUFFLET AGRO a.s. In conclusion of the thesis is drawn up recommendations and improvement company and create SWOT analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 52662
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2019-05-14


Files in this item

Files Size Format View Description
buráňová_2019_dp.pdf 2.713Mb PDF View/Open None
buráňová_2019_op.docx 22.30Kb Unknown View/Open None
buráňová_2019_vp.docx 22.62Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account