Postoj veřejnosti k marketingovým aktivitám sázkových společností

DSpace Repository

Language: English čeština 

Postoj veřejnosti k marketingovým aktivitám sázkových společností

Show simple item record

dc.contributor.advisor Horňák, Pavel
dc.contributor.author Horňák, Marek
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:29Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:29Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45479
dc.description.abstract Jako téma bakalářské práce bylo zvoleno "Postoj veřejnosti k marketingovým aktivitám sázkových společností". Tato práce se člení na dvě části. Teoretická část vymezuje pojmy z odborné literatury, které souvisejí s daným tématem. Praktická část má za úkol zanalyzovat vybrané marketingové aktivity sázkových kanceláří, které jsou dále vyhodnoceny společně s kvantitativním výzkumem. Tato část dále definuje následná doporučení, vyplívající z daného výzkumu.
dc.format 62
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject kurzové sázení cs
dc.subject hazard cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingové aktivity cs
dc.subject analýza cs
dc.subject kvantitativní výzkum cs
dc.subject course betting en
dc.subject gambling en
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing activities en
dc.subject analysis en
dc.subject quantitative research en
dc.title Postoj veřejnosti k marketingovým aktivitám sázkových společností
dc.title.alternative Public Attitude Towards Marketing Activities of Betting Companies
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gamalová, Kamila
dc.date.accepted 2019-05-20
dc.description.abstract-translated The subject of this bachelors thesis is "The Public Attitude towards marketing activities of betting companies." The thesis is divided into two parts.The Theoretical Part determines concepts of the professional literature regarding the given topic. The Practical Part focuses on an analysis of chosen marketing activities of betting shops that are then mutually evaluated via quantitative research. Furthermore, this part defines recomendations resulting from the research.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53148
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2019-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
horňák_2019_dp.pdf 2.217Mb PDF View/Open None
horňák_2019_op.pdf 515.1Kb PDF View/Open None
horňák_2019_vp.doc 451.4Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account