Interní komunikace ve společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Interní komunikace ve společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Káčerková, Eliška
dc.contributor.author Křoustková, Veronika
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:31Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:31Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45544
dc.description.abstract Bakalářská práce je věnována interní komunikaci nákupního oddělení společnosti ZOOT a.s. Teoretická část se zabývá problematikou a definováním základních pojmů se zaměřením na interní komunikaci a v této části je také obsažena metodika práce. Na teoretickou část navazuje část praktická, která obsahuje charakteristiku společnosti, vyhodnocení šetření a návrhy na zlepšení. Zdrojem dat šetření je kvalitativní výzkum realizovaný formou polostrukturovaných rozhovorů se zaměstnanci nákupního oddělení společnosti. Cílem práce je zjistit, zda jsou zaměstnanci spokojeni s informovaností v nákupním oddělení společnosti ZOOT a.s., jakou formu komunikace zaměstnanci více využívají, jaký komunikační nástroj je podle názorů zaměstnanců oddělení nejvíce efektivní a následně s využitím teoretických znalostí navrhnout doporučení na zlepšení.
dc.format 76 s. (135 878 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject interní komunikace cs
dc.subject ZOOT a.s. cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject zaměstnanec cs
dc.subject společnost cs
dc.subject Internal Communication en
dc.subject ZOOT a.s. en
dc.subject Marketing Research en
dc.subject Employee en
dc.subject Company en
dc.title Interní komunikace ve společnosti
dc.title.alternative Internal Communication in a Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Burgr, Ladislav
dc.date.accepted 2019-05-21
dc.description.abstract-translated The Bachelor's thesis examines internal communication within the buying department of the company ZOOT a.s. The theoretical part of the study deals with the problematics and definitions of basic terms with a focus on internal communication also involving the methodology of this thesis. The theoretical part is followed by the practical part, which contains the characteristics of the company, the evaluation based on the examination and suggestion for improvement. The primary data source is qualitative research carried out in the form of semi-structured interviews with employees of the company's buying department. The aim of the thesis is to find out whether the employees are satisfied with the information distribution in the buying department in the company ZOOT a.s., which form of communication is preferred by the employees, which communication tool is the most effective according to the employees' opinions, and subsequently propose recommendations for improvement using theoretical knowledge.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53248
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2019-04-24


Files in this item

Files Size Format View Description
křoustková_2019_dp.pdf 1.727Mb PDF View/Open None
křoustková_2019_op.doc 153Kb Unknown View/Open None
křoustková_2019_vp.docx 121.4Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account