Komunikace neziskové organizace Rett Community

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikace neziskové organizace Rett Community

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Kuželová, Hana
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:31Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:31Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45547
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá komunikací neziskové organizace Rett Community, primárně komunikací orientovanou na své klienty. Za cíl si klade komparací dvou výzkumů, kvalitativního a kvantitativního, zjistit, zdali jsou klienti organizace spokojeni s nastavenou komunikací organizace Rett Community. Teoretická část se zabývá především pojmy z oblasti neziskového sektoru, marketingových komunikací, komunikace jako takové a marketingového výzkumu. Praktická část se dělí na dvě části - vnímání komunikace z pohledu vedení neziskové organizace Rett Community postavené na kvalitativním šetření, a dále na vnímá-ní komunikace organizace z řad klientů, kdy jejich názory byly zjišťovány pomocí kvantitativních dotazníků, které byly rozeslány prostřednictvím e-mailu.
dc.format 64 s., 80 033 znaků.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject nezisková organizace cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject Rett Community cs
dc.subject Rettův syndrom cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject spokojenost cs
dc.subject non-profit organization en
dc.subject marketing communication en
dc.subject Rett Community en
dc.subject Rett syndrome en
dc.subject communication en
dc.subject satisfaction en
dc.title Komunikace neziskové organizace Rett Community
dc.title.alternative Communication of Non-profit Organization Rett Community
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rygl, Tomáš
dc.date.accepted 2019-05-21
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis deals with the communication of non-profit organization Rett Community, mainly with the communication with the organization's clients. It aims to get to know if the Rett Community's clients are satisfied and happy with their already set communication by comparation of two researches - quantitative and qualitative. The theoretical part deals mainly with the notion of non-profit sector, marketing communications, communication and marketing research. Practical part is divided into the two parts - perception of communication from the leader's point of view, which could be done thanks to qualitative research, and perception of Rett Community's communication by their clients, whose opinions were discovered thanks to quantitative questionnaire, sent by e-mail.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53252
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-25


Files in this item

Files Size Format View Description
kuželová_2019_dp.pdf 1.999Mb PDF View/Open None
kuželová_2019_op.doc 151.5Kb Unknown View/Open None
kuželová_2019_vp.doc 123.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account