Využití live streamingu na sociálních sítích pro komerční komunikaci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití live streamingu na sociálních sítích pro komerční komunikaci

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Lučanová, Karin
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:31Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:31Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45550
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaměřuje na využití live streamingu na sociálních sítích pro komerční komunikaci, což je aktuálně jeden z novějších trendů využívaných v rámci online marketingové komunikace. V práci je teoretický rozbor dané problematiky, představení streamovací platformy Twitch a možnosti jejího využití v komerční komunikaci. Následně se věnuje hledání ideální formy propagace na live streamech a snaží se určit vhodné produktové kategorie či kategorie služeb, které by se mohly v rámci živého vysílání na této platformě propagovat.
dc.format 62 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject live streaming cs
dc.subject stream cs
dc.subject influencer marketing cs
dc.subject product placement cs
dc.subject digitální marketing cs
dc.subject Twitch.tv cs
dc.subject live streaming en
dc.subject stream en
dc.subject influencer marketing en
dc.subject product placement en
dc.subject digital marketing en
dc.subject Twitch.tv en
dc.title Využití live streamingu na sociálních sítích pro komerční komunikaci
dc.title.alternative Use of Live Streaming on Social Media for Commercial Communication
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jermakov, Pavel
dc.date.accepted 2019-05-21
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis focuses on the use of live streaming on social media as a means of commercial communication, which is one of the newer trends used in online marketing communication. This thesis contains theoretical analysis of the subject, introduction of the streaming platform Twitch and the options of its use for commercial communication. The thesis then focuses on finding the ideal form of promotion on live streams and tries to determine the correct product categories or categories of services which could be promoted within live streaming on this platform.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53256
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-25


Files in this item

Files Size Format View Description
lučanová_2019_dp.zip 31.97Mb application/zip View/Open None
lučanová_2019_op.doc 122Kb Unknown View/Open None
lučanová_2019_vp.docx 121.1Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account