Analýza podpory prodeje vybraných značek se zaměřením na kreativitu řešení

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza podpory prodeje vybraných značek se zaměřením na kreativitu řešení

Show simple item record

dc.contributor.advisor Horňák, Pavel
dc.contributor.author Řepková, Dagmar
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:32Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:32Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45566
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá využitím kreativních prvků u podpory prodeje vybraných značek Tiffany & Co, Louis Vuitton a jejich vánočních výloh. Cílem práce je analyzovat využití kreativních prvků u výloh, a rozhodnout, zdali sestavení výlohy souhlasí s filozofií obou značek. V teoretické části je zpracována literární rešerše zaměřená na vysvětlení pojmu kreativita a představení obou značek. Praktická část je postavena na představení výloh, a dále na samotné analýze využití kreativních prvků z pohledu autorky. Následně pak zpracováno a shrnuto dotazníkové šetření. Součástí práce je doporučení, jak lépe sestavit výlohu a využívat kreativní prvky, tak aby byly v souladu s filozofií dané značky.
dc.format 77 s. (103 174 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Kreativita cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject vánoční výlohy cs
dc.subject creativity en
dc.subject sales promotion en
dc.subject Christmas windows en
dc.title Analýza podpory prodeje vybraných značek se zaměřením na kreativitu řešení
dc.title.alternative Analysis of sales promotion of selected brands focusing on solution creativity
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Wroblowská, Zuzana
dc.date.accepted 2019-05-24
dc.description.abstract-translated This bachelor s dissertation deals with application creativity a sales promotions of brands Tiffany & Co, Louis Vuitton and their christmas windows. The main goal is to analyze application creativity in windows and decide whether the window agree with both brands philosophy. The theoretical part deals with the literature review focused on explanation of definition creativity and both brands. The practical part is based on the performance of both windows, and then with the analysis of application creativity from author's view and afterwards analysis of date from questionnaire form. The work also includes recommendations for both brands to better construct windows with application creative elements and work for their brand's philosophy.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53274
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2019-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
řepková_2019_dp.pdf 3.296Mb PDF View/Open None
řepková_2019_op.pdf 1.660Mb PDF View/Open None
řepková_2019_vp.doc 512.3Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account