Marketingová komunikace Slováckého divadla

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace Slováckého divadla

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gartnerová, Eva
dc.contributor.author Černý, Jaroslav
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:33Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:33Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45591
dc.description.abstract Práce se zabývá marketingovou komunikací Slováckého divadla, a to zejména z pohledu stanovených výzkumných otázek. Po vymezení teoretického základu specifik marketingové komunikace kulturních institucí se zvláštním ohledem na problematiku divadel provede autor v praktické části výzkum prostřednictvím metody skupinových rozhovorů. Cílem práce je získat odpovědi na stanovené výzkumné otázky a připravit data pro případný další kvantitativní výzkum. Z provedeného šetření vyplývá, že intenzita marketingová komunikace Slováckého divadla je dostatečná a pozitivně vnímaná.
dc.format 54
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject divadlo cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject kultura cs
dc.subject public relations cs
dc.subject umění cs
dc.subject kvalitativní výzkum cs
dc.subject skupinové rozhovory cs
dc.subject marketing en
dc.subject theater en
dc.subject communication en
dc.subject culture en
dc.subject public relations en
dc.subject art en
dc.subject qualitative research method en
dc.subject focus groups en
dc.title Marketingová komunikace Slováckého divadla
dc.title.alternative Marketing Communication of the Slovácko Theater
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2019-05-22
dc.description.abstract-translated This thesis deals with marketing communication of Slovácké divadlo, especially from the point of view of research questions. The first part of this thesis summarizes the theoretical foundations of specifics of marketing communication in the field of cultural institutions with special regard to the issue of theaters. In the second section of this thesis the author carries out the research through the method of focus groups. The aim of this work is to get answers to the research questions and to prepare data for further quantitative research. The survey results revealed that the marketing communicaton of Slovácké divadlo is sufficient and positively perceived.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53302
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2019-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
černý_2019_dp.zip 674.6Kb application/zip View/Open None
černý_2019_op.doc 151.5Kb Unknown View/Open None
černý_2019_vp.docx 121.0Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account