Spokojenost účastníků s eventem a vnímání značky organizátora Orel jednota Hulín

DSpace Repository

Language: English čeština 

Spokojenost účastníků s eventem a vnímání značky organizátora Orel jednota Hulín

Show simple item record

dc.contributor.advisor Weberová, Dagmar
dc.contributor.author Hánová, Simona
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:33Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:33Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45599
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá hodnocením eventu neziskové organizace a vnímáním značky této organizace. Teoretická část je věnována charakteristice neziskových organizací, jejich činnosti uskutečňované prostřednictvím public relations se zaměřením na eventy a také se zabývá problematikou corporate identity. Praktická část zkoumá spokojenost účastníků s jednotlivými atributy konkrétního eventu a dále v jakém světle je vnímána značka pořáda-jící neziskové organizace. Výzkum je prováděn metodou dotazníkového šetření a doplněn polostrukturovanými rozhovory.
dc.format 60 s. (86 652 znaků), 5 s.příl
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject nezisková organizace cs
dc.subject event cs
dc.subject firemní design cs
dc.subject značka cs
dc.subject logo cs
dc.subject motto cs
dc.subject non-profit organization en
dc.subject event en
dc.subject corporate design en
dc.subject brand en
dc.subject logo en
dc.subject motto en
dc.title Spokojenost účastníků s eventem a vnímání značky organizátora Orel jednota Hulín
dc.title.alternative Satisfaction of Participants with Event and the Perception of the Organizer´s Brand Orel jednota Hulín
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kamas, Patrik
dc.date.accepted 2019-05-23
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with an evaluation of non-profit organization event and also the perception of the organizer's brand. The theoretical part is devoted to the characteristic of non-profit organizations, their activity realized through public relations with focus on events and also deals with issues of corporate identity. The practical part probes participant satisfaction with particular attributes of the specific event and how is the brand of non-profit organizer perceived. The survey is conducted using a questionnaire survey and semi-structured interviews.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53311
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-23


Files in this item

Files Size Format View Description
hánová_2019_dp.pdf 2.426Mb PDF View/Open None
hánová_2019_op.doc 156Kb Unknown View/Open None
hánová_2019_vp.doc 151.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account