Management univerzitních galerií

DSpace Repository

Language: English čeština 

Management univerzitních galerií

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Danišová, Romana
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:35Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:35Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45647
dc.description.abstract Tématem diplomové práce je Management univerzitních galerií. Hlavním cílem této práce je popsat projektový management univerzitních galerií a co všechno zahrnuje plynulý chod galerie. První část práce definuje teoretické znalosti z oblasti umění, managementu v galeriích a jejich personálního a finančního řízení s přihlédnutím k možným rizikům. Teoretická část ústí do metodiky práce, která přibližuje cíle práce a zvolené výzkumné metody. Praktická část se zabývá analýzou respondentů, s nimiž byly vedeny hloubkové rozhovory týkající se univerzitních galerií na území České a Slovenské republiky. Druhou metodou je kvalitativní komparativní analýza, porovnávající dvě z oslovených galerií na základě předem stanovených kritérií, které autorka považuje za nejvíce relevantní. Na základě poznatků získaných z teoretické a praktické části autorka navrhne model strategického plánování univerzitních galerií tak, aby bylo dosaženo efektivního a úspěšného vedení galerie.
dc.format 86 s. (153 417 znaků)
dc.language.iso sk
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject univerzitní galerie cs
dc.subject management cs
dc.subject strategické plánování cs
dc.subject university galleries en
dc.subject management en
dc.subject strategic planning en
dc.title Management univerzitních galerií
dc.title.alternative Management of university galleries
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pavelka, Jiří
dc.date.accepted 2019-05-20
dc.description.abstract-translated The author's theme of the diploma thesis is Management of university galleries. The main goal is to describe the project management of university galleries and what is involved in the smooth running of the gallery. The first part defines the theoretical knowledge of art, management in galleries and their personal and financial management taking into account the possible risks. The theoretical part leads to the methodology of work, which describes the goals of the work and selected research methods. The practical part deals with the ana-lysis of respondents with whom in-depth interviews concerning university galleries in the territory of the Slovak and Czech Republic were conducted. The second qualitative method is a comparative analysis comparing two of the addressed galleries based on further set criteria, which the author considers most relevant. Based on the knowledge gained in the theoretical and practical part, the author proposes a model of strategic planning of uni-versity galleries in the project part, so that no steps are left out and lead to a successful galery management.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53371
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2019-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
danišová_2019_dp.pdf 2.154Mb PDF View/Open
danišová_2019_dp.zip 542.1Mb application/zip View/Open None
danišová_2019_op.doc 456Kb Unknown View/Open None
danišová_2019_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account