Virální marketing v pivovarnickém průmyslu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Virální marketing v pivovarnickém průmyslu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Štarchoň, Peter
dc.contributor.author Mlýnek, Adam
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:36Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:36Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45671
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku virálního marketingu a jeho následnou aplikací v rámci pivovarnických kampaních. V diplomové práci budou nejprve představeny nezbytná teoretická východiska virálního marketingu. Na tento díl práce naváže praktická část, která se bude věnovat komparaci vybraných virálních video kampaní zaměřených na pivovarnický průmysl. Součástí této kapitoly je marketingový výzkum, který zkoumá klíčové faktory jednotlivých kampaní mezi širokou veřejností. V závěrečné, projektové, části bude vypracován fiktivní návrh kampaně využívající virálních prvků.
dc.format 107 s. (173 346 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject virální marketing cs
dc.subject virální video cs
dc.subject šíření virálního sdělení cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject viral marketing en
dc.subject viral video en
dc.subject spreading of the viral message en
dc.subject social media en
dc.title Virální marketing v pivovarnickém průmyslu
dc.title.alternative Viral Marketing in Brewing Industry
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Horňák, Pavel
dc.date.accepted 2019-05-21
dc.description.abstract-translated This thesis focuses on viral marketing problematics and its application in brewery campaigns. The necessary theoretical basis of viral marketing is introduced first in the thesis. It is followed by an analysis which is focused on a comparison of chosen viral video cam-paigns within the beer industry. Marketing analysis that studies key factors of individual campaigns within the general public is a part of this chapter. In the final, project part, a plan for a fictional campaign using viral elements is formulated.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53413
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
mlýnek_2019_dp.pdf 5.799Mb PDF View/Open None
mlýnek_2019_op.doc 514.9Kb Unknown View/Open None
mlýnek_2019_vp.pdf 480.4Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account