Návrh strategie obsahového marketingu pro start-up XYZ

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh strategie obsahového marketingu pro start-up XYZ

Show simple item record

dc.contributor.advisor Stránský, Michal
dc.contributor.author Pecníková, Magdalena
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:36Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:36Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45676
dc.description.abstract Tato diplomová práce je návrhem strategie obsahového marketingu, který vychází z teoretických východisek obsahového marketingu a obsahové strategie a závěrů získaných z obsahové analýzy a A/B testování. Teoretická část práce specifikuje proces vytváření strategie, představuje druhy obsahu a prostředky k jeho distribuci. V praktické části jsou na základě provedené obsahové analýzy a A/B testování získány podklady k vytvoření projektové části. Její hlavní náplní je tvorba návrhu strategie obsahového marketingu pro blog start-upu XYZ a vytvoření publikačního plánu.
dc.format 83 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Obsahový marketing cs
dc.subject obsahová strategie cs
dc.subject start-up cs
dc.subject web cs
dc.subject blog cs
dc.subject Content marketing en
dc.subject content strategy en
dc.subject start-up en
dc.subject web en
dc.subject blog en
dc.title Návrh strategie obsahového marketingu pro start-up XYZ
dc.title.alternative Proposal of Content Marketing Plan for Start-up XYZ
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Káčerková, Eliška
dc.date.accepted 2019-05-21
dc.description.abstract-translated This diploma thesis is a proposal of content marketing plan, which is based on the theoretical basis of content marketing and content strategy and on conclusions drawn from content analysis and A/B testing. The theoretical part of the thesis specifies the process of creating a strategy and presents types of content and means for its distribution. Practical part is dedicated to the content analysis and A/B testing performed in order to gain data needed for creating the final part of the thesis. The main goal of the last part of the thesis is to create the proposal of content marketing plan for start-up's blog and to create a publishing plan.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53418
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2019-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
pecníková_2019_dp.zip 1.818Mb application/zip View/Open None
pecníková_2019_op.doc 153Kb Unknown View/Open None
pecníková_2019_vp.doc 150Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account