Morální hodnocení spotřebitelů a jejich nákupní chování v rámci Tobacco Heating Products

DSpace Repository

Language: English čeština 

Morální hodnocení spotřebitelů a jejich nákupní chování v rámci Tobacco Heating Products

Show simple item record

dc.contributor.advisor Stránský, Michal
dc.contributor.author Svoboda, Jaroslav
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:37Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:37Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45689
dc.description.abstract Předmětem této práce je seznámení se s problematikou etických aspektů propagace alternativních a pravděpodobně méně škodlivých tabákových výrobků IQOS a glo. Cílem je zjistit, do jaké míry je off-line propagace těchto produktů eticky závadná, či nezávadná. Teoretická část seznámí čtenáře s produkty, jejich výrobci, problematikou reklamy na tabákové výrobky a její legislativy. V praktické části je provedena analýza reklamních banerů autorem diplomové práce a také analýza morálního hodnocení spotřebitelů na základě dotazníkového šetření. Projektová část předkládá návrhy pro zlepšení off-line marketingové komunikace zmíněných výrobků tak, aby byla eticky přijatelnější.
dc.format 99 stran
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject reklama cs
dc.subject tabák cs
dc.subject kouření cs
dc.subject IQOS cs
dc.subject glo cs
dc.subject etika cs
dc.subject morální hodnocení cs
dc.subject reklama na tabákové výrobky cs
dc.subject THP cs
dc.subject alternativní tabákové výrobky cs
dc.subject společenská odpovědnost cs
dc.subject banerová komunikace cs
dc.subject advertising en
dc.subject tobacco en
dc.subject smoking en
dc.subject IQOS en
dc.subject glo en
dc.subject ethics en
dc.subject moral evaluation en
dc.subject tobacco product advertising en
dc.subject THP en
dc.subject alternative tobacco products en
dc.subject social responsibility en
dc.subject banner communication en
dc.title Morální hodnocení spotřebitelů a jejich nákupní chování v rámci Tobacco Heating Products
dc.title.alternative The Moral Evaluation of Consumers and their Buying Behavior towards Tobacco Heating Products
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šikl-Burešová, Eva
dc.date.accepted 2019-05-22
dc.description.abstract-translated The subject of this thesis is to get acquainted with ethical aspects of promotion of an alternative and probably less harmful tobacco products, IQOS and glo. The aim is to find out to what extent is the off-line promotion of these products ethically objectionable or acceptable. The theoretical part will introduce the products, their manufacturers, the issue of tobacco advertising and its legislation. In the practical part is made an analysis of advertising banners by the author of the thesis, moreover the analysis of the moral evaluation of the consumers based on the questionnaire survey. The project section presents suggestions for improving the off-line marketing communication of mentioned products to make it more ethically acceptable.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53433
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
svoboda_2019_dp.pdf 10.48Mb PDF View/Open None
svoboda_2019_op.pdf 713.2Kb PDF View/Open None
svoboda_2019_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account