Marketingová komunikace neziskové organizace WIDE

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace neziskové organizace WIDE

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šviráková, Eva
dc.contributor.author Šenková, Kateřina
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:37Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:37Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45690
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je návrh marketingového komunikačního mixu neziskové organizace WIDE. Teoretická práce obsahuje shrnutí nejdůležitějších poznatků týkajících se neziskových organizací, marketingové komunikace a marketingového výzkumu v této oblasti. Praktická část práce je zaměřena na zhodnocení současné komunikace zvolené organizace a analýzu sekundárních dat v souvislosti s preferencemi cílové skupiny a jejím chováním na sociálních sítích. Projektová část obsahuje návrh marketingového komunikačního mixu za účelem zlepšení současné komunikace a zjednodušení organizace marketingových aktivit dané společnosti.
dc.format 81 s. (109 159 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject nezisková organizace cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject digitální technologie cs
dc.subject ženy v IT cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject non-profit organisation en
dc.subject marketing research en
dc.subject communication mix en
dc.subject digital technologies en
dc.subject women in IT en
dc.title Marketingová komunikace neziskové organizace WIDE
dc.title.alternative The Marketing Communication of the WIDE Non-profit Organisation
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šikl-Burešová, Eva
dc.date.accepted 2019-05-22
dc.description.abstract-translated The aim of this master's thesis is to design a proposal of a marketing communication mix of the WIDE non-profit organisation. The theoretical part contains a summary of the most important findings concerning non-profit organisations, marketing communication, and marketing research. The practical part is focused on the evaluation of the current communication of the selected organisation and the analysis of secondary data in relation to preferences of the target group and its behavior on social networks. The project part contains a proposal of a marketing communication mix in order to improve the current communication and simplify the organisation of the marketing activities of the company.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53434
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2019-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
šenková_2019_dp.pdf 3.196Mb PDF View/Open None
šenková_2019_op.pdf 290.2Kb PDF View/Open None
šenková_2019_vp.doc 153.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account