Erotika a sex v reklamě

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Erotika a sex v reklamě

Show full item record

No preview available
Title: Erotika a sex v reklamě
Author: Janoušková, Anna
Advisor: Horňák, Pavel
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá nejen erotickými apely v reklamě obecně, ale zejména tím, jak jsou vnímány a hodnoceny veřejností. Soustředí se na reflexi tohoto tématu ve formě soutěží, jmenovitě se soustředí na anketu Sexistické prasátečko a na to, jak tato anketa v průběhu let ovlivnila vnímání sexismu a pohlavních stereotypů v reklamě. V teoretické části nabídne krátký vhled do historie reklamy s důrazem na erotiku a sex, v praktické části se pak soustředí právě na to, jakým způsobem je toto téma veřejností, ale i médii vnímáno. V projektové části je navrhnuto pokračování soutěže Sexistické prasátečko, nyní ale pod jiným názvem a na základě trochu jiného principu. Cíl soutěže ale zůstává stejný - edukovat veřejnost a poukázat na zneužívání genderových stereotypů v reklamě a zobrazování mužů a žen v reklamě diskriminujícím způsobem.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45714
Date: 2019-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 53472


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
janoušková_2019_dp.pdf 7.496Mb PDF View/Open
janoušková_2019_dp.zip 166.2Mb application/zip View/Open None
janoušková_2019_op.doc 153.5Kb Unknown View/Open None
janoušková_2019_vp.doc 514.3Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account