Užití product placementu v audiovizuálním díle

DSpace Repository

Language: English čeština 

Užití product placementu v audiovizuálním díle

Show simple item record

dc.contributor.advisor Mayer, Viktor
dc.contributor.author Vašáková, Klára
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:40Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:40Z
dc.date.issued 2019-05-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45779
dc.description.abstract Tato magisterská diplomová práce si klade za cíl věnovat se product placementu (PP) v audiovizuálním díle, konkrétně v televizních pořadech a seriálech. Pokusí se zmapovat, jak vzniká a probíhá spolupráce mezi jednotlivými segmenty v procesu umístění produk-tu, jaké jim z toho plynou benefity, v čem vidí úskalí a jaká případně navrhují řešení. Další z výzkumných otázek se zabývá tím, jak v rámci České republiky s PP pracují jed-notlivé televizní stanice. Zda využívají stejných možností, jaké mají finanční podmínky pro zadavatele produktu či služby, zda spolupracují opakovaně s některými firmami apod. V neposlední řadě se práce zaměří na srovnání předních českých televizních stanic a je-jich práci s PP s ohledem na sankce udělované Radou pro rozhlasové a televizní vysílání. Práce přispěje k ucelení představy o využití PP v televizní tvorbě, jeho možnostech či omezeních a přiblíží, jakým způsobem je práce Rady efektivní a zda je tu prostor pro ně-jaká zlepšení. Zvolených cílů bude dosaženo pomocí heuristického výzkumu, empirické a komparativní analýzy, kvalitativního a kvantitativního výzkumu a metod orální historie.
dc.format 188 s. (230 591 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject product placement cs
dc.subject televize cs
dc.subject televizní seriál cs
dc.subject marketing cs
dc.subject pokuta cs
dc.subject divák cs
dc.subject producent cs
dc.subject product placement en
dc.subject television en
dc.subject TV series en
dc.subject marketing en
dc.subject penalty en
dc.subject audience en
dc.subject producer en
dc.title Užití product placementu v audiovizuálním díle
dc.title.alternative 1. Theoretical part: Use of Product Placement in Audio-visual Piece of Work (Mgr. Viktor Mayer) 2. Practical part: Audio-visual work or thematic collection of audio-visual pieces of work, length minimally 20 min., production. (Mgr. Viktor Mayer)
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Buzková, Kateřina
dc.contributor.referee Severa, Daniel
dc.date.accepted 2019-06-13
dc.description.abstract-translated This master's thesis aims to focus on product placement (PP) in audiovisual work, speci-fically in TV shows and series. It will try to describe how the cooperation among the in-dividual segments in the product placement process arises and works, how they benefit from it, what they see as pitfalls and what solutions they (potentially) propose. Another of the research questions looks at how individual TV stations work with PP in the Czech Republic. Whether they use the same possibilities, what financial conditions they have for the product or service submitters, whether they cooperate with some companies repe-atedly, etc. Last but not least, the thesis will focus on comparing leading Czech television stations and their use of PP, with regard to sanctions granted by the Council for Radio and Television Broadcasting. The thesis will contribute to better understanding of use of PP in TV production, its possibilities and limitations, and will evaluate the effectiveness of the Council's work and possible room for improvement. The selected goals will be achie-ved through heuristic research, empirical and comparative analysis, qualitative and quan-titative research and methods of oral history.
dc.description.department Ateliér Audiovize
dc.thesis.degree-discipline Produkce cs
dc.thesis.degree-discipline Film Production en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name MgA.
dc.thesis.degree-program Teorie a praxe audiovizuální tvorby cs
dc.thesis.degree-program Theory and Practice of Audiovisual Arts en
dc.identifier.stag 53611
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2019-05-10


Files in this item

Files Size Format View Description
vašáková_2019_dp.pdf 11.98Mb PDF View/Open None
vašáková_2019_op.pdf 163.0Kb PDF View/Open None
vašáková_2019_vp.pdf 166.3Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account