Analýza konkurenčního působení společnosti T-Mobile

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurenčního působení společnosti T-Mobile

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Březíková, Jana
dc.date.accessioned 2010-07-15T22:45:26Z
dc.date.available 2010-07-21T08:57:18Z
dc.date.issued 2007-04-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4604
dc.description.abstract Mobilní telefon a s ním spojené služby mobilní komunikace jsou v dnešní době už napros-tou samozřejmostí. S vysokou mobilní penetrací na českém trhu mobilních komunikací souvisí nutnost správného zacílení a oslovení cílových skupin zákazníků ze strany mobil-ních operátorů. Tato práce se zabývá zejména strategiemi jednotlivých mobilních operáto-rů, rozdělením na hlavní cílové skupiny zákazníků a analýzou produktu určeného pro mladé lidi a studenty u všech tří operátorů v ČR z pohledu marketingového mixu. cs
dc.format 87 s., 5 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1576194 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 18.04.2009
dc.subject konkurenční strategie cs
dc.subject cílové skupiny cs
dc.subject T-Mobile cs
dc.subject Telefónica O2 cs
dc.subject Vodafone cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject mobilní komunikace cs
dc.subject competitive strategy en
dc.subject target groups en
dc.subject T-Mobile en
dc.subject Telefónica O2 en
dc.subject Vodafone en
dc.subject marketing mix en
dc.subject mobile communication en
dc.title Analýza konkurenčního působení společnosti T-Mobile cs
dc.title.alternative Analyse of T-Mobile competition incidence. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2007-05-29
dc.description.abstract-translated A cellular phone and mobile services are absolutely common nowdays. High percentage of mobile penetration in the Czech market is pushing all mobile operators to aim and speak to their target groups. This dissertations is especially dealing with strategies of Czech mobile operators. The main pillars are to be separate the main target groups and analyze the pro-duct focused on young people and students throught the marketing mix perspektive. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4927
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
březíková_2007_dp.pdfBlocked 1.503Mb PDF View/Open
březíková_2007_vp.doc 57Kb Microsoft Word View/Open
březíková_2007_op.doc 74.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account