Analýza rizik zavádění nového produktu na trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza rizik zavádění nového produktu na trh

Show full item record

No preview available
Title: Analýza rizik zavádění nového produktu na trh
Author: Staněk, Lukáš
Advisor: Tomaštík, Marek
Abstract: Hlavním cílem bakalářské práce bude zpracovat analýzu rizik týkající se zavádění nového produktu na trh pro pekárnu v Zádveřicích. Bakalářská práce je rozdělena na dvě stěžejní části. Teoretická část bude zaměřena na oblast marketingu, proces plánování až po zavedení nového výrobku na trh, vybrané marketingové analýzy, volbu strategie a marketingový mix. Dále bude objasněna problematika řízení rizik a skórovací metody s mapou rizik. Úvod praktické části bude orientován na představení pekárny a stávajícího portfolia výrobků a služeb. Následně bude provedena analýza konkurentů ve Zlínském kraji, analýza SWOT a představen nový výrobek. Nakonec prostřednictvím skórovací metody s mapou rizik bude zpracována analýza rizik. Závěr této práce bude věnován vyhodnocení, návrhům a doporučením vedoucím ke snížení či eliminaci identifikovaných rizik.
URI: http://hdl.handle.net/10563/46517
Date: 2020-12-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav krizového řízení
Discipline: Ovládání rizik
Grade for thesis and defense: B 58350


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
staněk_2021_dp.pdf 3.251Mb PDF View/Open None
staněk_2021_op.pdf 157.9Kb PDF View/Open None
staněk_2021_vp.pdf 130.1Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account