Klima třídy na 2. stupni základní školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Klima třídy na 2. stupni základní školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Blaštíková, Lucie
dc.contributor.author Žárská, Anna
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:30Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:30Z
dc.date.issued 2021-01-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46596
dc.description.abstract Bakalářská práce pojednává o klimatu třídy na druhém stupni základní školy. Konkrétně je zaměřena na třídního učitele a žáky osmé třídy. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se zaměřuji na pojmy, které úzce souvisejí se školním klimatem. Dále popisuji třídního učitele, žáky a jaký mají vliv na vytváření klimatu ve třídě. V poslední kapitole se zaměřuji na základní školu. Praktická část obsahuje kvalitativní výzkum, konkrétně metodu pozorování, kterou jsem uplatnila v osmé třídě na druhém vzdělávacím stupni v základní škole.
dc.format 65 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Klima školy cs
dc.subject klima třídy cs
dc.subject základní škola cs
dc.subject prostředí školních tříd cs
dc.subject pozorování cs
dc.subject School climate en
dc.subject class climate en
dc.subject elementary school en
dc.subject school classroom environment en
dc.subject observation en
dc.title Klima třídy na 2. stupni základní školy
dc.title.alternative Classroom Climate at the 2nd level of Primary School
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hrbáčková, Karla
dc.date.accepted 2021-05-27
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the climate in the school classroom at the second stage of elementary school. Specifically, it is aimed at class teachers and eighth grade pupils. The work is divided into theoretical and practical parts. In the theoretical part, I focus on concepts that are closely related to the school climate. I also describe class teachers, pupils and the impact they have on climate creation in the classroom. In the last chapter, I focus on primary school. The practical part includes qualitative research, namely the observation method, which I applied in the eighth grade at the second educational level in primary school.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 58472
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2021-04-29


Files in this item

Files Size Format View Description
žárská_2021_dp.pdf 1.402Mb PDF View/Open None
žárská_2021_op.docx 18.05Kb Unknown View/Open None
žárská_2021_vp.docx 19.30Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account