Projekt marketingového řízení provozu restaurace po skončení nouzového stavu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingového řízení provozu restaurace po skončení nouzového stavu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Takáčová, Dominika
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:35Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:35Z
dc.date.issued 2021-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46714
dc.description.abstract Předmětem diplomové práce je vytvoření projektu marketingového řízení provozu restaurace Hospůdka ve Stodole po skončení nouzového stavu. Cílem této práce je navrhnout restauraci zlepšení marketingového řízení po skončení nouzového stavu. Kvalifikační práce je rozdělena do tří částí - teoretické, praktické a projektové. Teoretická část na základě studia odborné literatury obsahuje poznatky z marketingu, marketingového mixu, situační analýzy a marketingového řízení. V další části diplomové práce jsou teoretické poznatky převedeny do praxe. Na začátku praktické části je představena restaurace Hospůdka ve Stodole, následně je provedena analýza marketingového mixu, dále jsou vypracovány analýzy PEST, Porterův model konkurenčních sil a SWOT s cílem zjistit silné a slabé stránky restaurace a poukázat na možné příležitosti a hrozby, které by mohly chod restaurace ohrozit. Provedená situační analýza je základem pro vypracování projektu. Projekt byl podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
dc.format 87 s. (126 017 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketingové řízení cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject marketing en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject marketing management en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject communication mix en
dc.subject restaurant en
dc.subject COVID-19 en
dc.title Projekt marketingového řízení provozu restaurace po skončení nouzového stavu
dc.title.alternative Marketing Management Project for Restaurant after the End of the Emergency
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Sikorová, Eva
dc.date.accepted 2021-06-23
dc.description.abstract-translated The subject of the thesis is the creation of a project of marketing management of the operation of the Restaurant Hospůdka in Stodola after the end of the state of emergency. The aim of this work is to propose a restaurant to improve marketing management after the end of the state of emergency. The qualification work is divided into three parts - theoretical, practical and project. The theoretical part based on the study of professional literature contains knowledge from marketing, marketing mix, situational analysis and marketing management. In the next part of the thesis, theoretical knowledge is translated into practice. At the beginning of the practical part, the Restaurant Pub in Stodola is presented, then an analysis of the marketing mix is carried out, pest analyses, porter model of competitive forces and SWOT are prepared in order to identify the strengths and weaknesses of the restaurant and point out possible opportunities and threats that could threaten the running of the restaurant. The situational analysis carried out is the basis for the preparation of the project. The project has been subjected to time, cost and risk analyses.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 58680
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2021-06-04


Files in this item

Files Size Format View Description
takáčová_2021_dp.pdf 2.185Mb PDF View/Open None
takáčová_2021_op.pdf 597.9Kb PDF View/Open None
takáčová_2021_vp.docx 26.21Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account