Tvorba business modelu svatební agentury

DSpace Repository

Language: English čeština 

Tvorba business modelu svatební agentury

Show simple item record

dc.contributor.advisor Slinták, Karel
dc.contributor.author Krásová, Lenka
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:36Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:36Z
dc.date.issued 2021-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46734
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou business modelu svatební agentury v Brně. Cílem této práce je vytvořit atraktivní model, který se opírá o trendy současné doby a uspokojuje potřeby náročných zákazníků. Teoretická část bakalářské práce je zpracována na základě rešerše odborné literatury, která se zabývá problematikou podnikání, analýzami tržního prostředí a také tvorbou business modelů. V praktické části je provedena analýza tržního prostředí, ve kterém se bude svatební agentura nacházet. Následně je provedeno dotazníkové šetření a poté je za pomocí nástroje business modelu Lean Canvas vytvořen finální model svatební agentury. V závěru práce je ekonomické zhodnocení daného business modelu.
dc.format 79 s. (116608 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject business model cs
dc.subject podnikání cs
dc.subject Lean Canvas cs
dc.subject svatební agentura cs
dc.subject tržní analýza cs
dc.subject business model en
dc.subject entrepreneurship en
dc.subject Lean Canvas en
dc.subject wedding agency en
dc.subject market analysis en
dc.title Tvorba business modelu svatební agentury
dc.title.alternative Business Model for the Establishment of a Wedding Agency
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Macurová, Lucie
dc.date.accepted 2021-06-29
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis concerns a business model of a wedding agency in Brno. It aims to design a model of an attractive entreprise which current trends and satisfies customer needs. The theoretical part of the bachelor thesis is based on a literature research which is dealing with the issue of entrepreneurship, market environment analysis and also business model design proces. The practical part contains an analysis of the market environment in which the wedding agency will be located. Subsequently a questionnaire survey is conducted. Furthermore, the final business model of the wedding agency is created using the Lean Cnavas model. In conclusion the work provides an economic evaluation of the business model.
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 58717
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2021-06-04


Files in this item

Files Size Format View Description
krásová_2021_dp.pdf 1.816Mb PDF View/Open None
krásová_2021_op.docx 30.90Kb Unknown View/Open None
krásová_2021_vp.docx 23.15Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account