Analýza influencer marketingu ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza influencer marketingu ve vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Daňová, Radka
dc.contributor.author Prokop, Lukáš
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:37Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:37Z
dc.date.issued 2021-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46756
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá analýzou stavu influencer marketingu ve společnosti Svět plodů. Práce je rozdělena na dvě části, část teoretickou a část praktickou. Teoretická část spočívá ve vypracování literární rešerše v oblasti influencer marketingu. V praktické části bakalářské práce je představena společnost Svět plodů a vysvětlen proces spolupráce s influencerem. Tento proces je rozdělen do devíti bodů. Praktická část dále spočívá ve vypracování konkrétních případů spolupráce s influencery a mikroinfluencerem. Jako poslední jsou uvedena doporučení vedoucí ke zlepšení stavu influencer marketingu ve společnosti.
dc.format 60 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject influencer marketing cs
dc.subject spolupráce cs
dc.subject influencer cs
dc.subject barter cs
dc.subject affiliate cs
dc.subject influencer marketing en
dc.subject cooperation en
dc.subject influencer en
dc.subject barter en
dc.subject affiliate en
dc.title Analýza influencer marketingu ve vybrané společnosti
dc.title.alternative Influencer Marketing Analysis in the Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Tomancová, Lucie
dc.date.accepted 2021-06-29
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis deals with the analysis of the state of influencer marketing in the company Svět plodů. The bachelor's thesis is divided into two parts, a theoretical part and a practical part. The theoretical part is about the elaboration of a literature review in the field of influencer marketing. The practical part of the bachelor's thesis introduces the company Svět plodů and explains the cooperation process with an influencer. This process is divided into nine points. The practical part also includes the elaboration of specific cases of cooperation with influencers and microinfluencers. Lastly, recommendations are given to improve the state of influencer marketing in the company.
dc.description.department Ústav financí a účetnictví
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 58762
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2021-06-09


Files in this item

Files Size Format View Description
prokop_2021_dp.pdf 1.547Mb PDF View/Open None
prokop_2021_op.docx 23.00Kb Unknown View/Open None
prokop_2021_vp.docx 31.10Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account